Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12

Tråd: Hydrocortone

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    43
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Hydrocortone

Vet ikke om resten, men rødbrune håndflater kan være opphopning av betakaroten. Ikke så uvanlig om du ikke klarer å omdanne betakaroten til a-vitamin, eller om du tar store doser i ett eller annet vitamin-/kosttilskudd.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    72
    Meldinger
    852

Smile Sv: Hydrocortone

Hei
    Jeg har ikke sluttet med cortef de dagene jeg tar 24 t urin prøve. Tar som vanlig.

Jeg har nu brukt mer enn vanlig 2 til 3 stk mer i en periode. Har fått diare som ikke stopper og den har vart i over 3 mnd. Er blitt bedre, men skal til videre utredning.
    Så har jeg gjort noe som ikke er anbefalt. Tatt 2 til 3 stk mer hele tiden altså over 3 mnd. Dette fordi jeg trenger det. Dette også fordi jeg har lest at hvis du gir bi nyrer for lite hvile/for lite cortef så kan det være en årsak til at en ikke blir frisk. Bi nyrene hviler ikke nok.
    Så nu prøver jeg dette ut.

Forøvrig vurdere jeg å få billigere "cortef". Bi nyrene må nok ha hjelp fremover. Går til traume behandling og håper det er noe å hente her. Kjenner godt de følelsene du beskriver startet 3.4.2012 med cortef og holder på enda. Har redusert til vanlig med en tab. Brukte 6 stk i starten og klarer meg nu med 5 stk når alt er normalt.

OBS har ikke fått noe med årer. Har høyt blodtrukk så jeg skulle være disponert. Men ikke noe reaksjon av cortef som jeg kan sette fingeren på.
    Godt nytt år

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hydrocortone
    Av Merete i forumet Hydrocortison
    Svar: 0
    Siste melding: 13-08-08, 10:39

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder