Side 2 av 3 Først 123 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 26
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Har du hypotyreose mirull? Hvor langt er du i graviditeten?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Standard Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Ja og binyreinsufissiens..

Jeg har 5 uker igjen, nesten i mål..

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Hvis jeg var deg ville jeg påpeke overfor legesekretæren at hoveddiagnosen din er hypotyreose og at du gjerne vil bli behandlet ut fra det. Du vil likevel kunne få det du trenger av hormoner

Du vil få god hjelp der

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Ok, tusen takk

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    72
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Har noen her erfaring med klinikken Hormonelle?

Sitat Opprinnelig skrevet av mirull Vis post
    Jeg har 5 uker igjen, nesten i mål..
    Håber at Mor og Barn har det godt.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Ville bare si at jeg har begynt programmet og har ikke noe å utsette på det. Det føles som en helt vanlig time hos en helt usedvanlig hyggelig mann, som jeg har hørt andre beskrive som en ridder i skinnende rustrning og jeg har tilbøyelighet til å være enig i det.

Er ikke her så mye men har baby og det er omtrent det jeg har ork til for tiden, ville bare si at det er liv i meg og behandling påbegynt og håpet er enormt og gleden større

God jul dere

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Håper det du blir tilbudt der kan hjelpe deg videre slik at du kan bli frisk. Jeg vil likevel anbefale deg å lese selv i den grad du orker og har tid.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    68
    Meldinger
    1,362

Sitat Opprinnelig skrevet av mirull Vis post
    Ville bare si at jeg har begynt programmet og har ikke noe å utsette på det. Det føles som en helt vanlig time hos en helt usedvanlig hyggelig mann, som jeg har hørt andre beskrive som en ridder i skinnende rustrning og jeg har tilbøyelighet til å være enig i det.

Er ikke her så mye men har baby og det er omtrent det jeg har ork til for tiden, ville bare si at det er liv i meg og behandling påbegynt og håpet er enormt og gleden større

God jul dere
    Hei mirull

Går du fortsatt på programmet? Har det hjulpet deg?

Ha en fortsatt fin dag i solen

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    41
    Meldinger
    59

Hei!
    Jeg har fortsatt programmet, men jeg kan ikke skryte av å føle meg spesielt bedre. Dette "skylder" jeg på graviditet og fødsel, DS sin hjelp er uansett gull verdt og uten ham hadde jeg... vel... jeg vet ikke. Hadde jo ikke vært innlagt for ingen andre leger har hørt på meg.
    Imens fortsetter jeg på Heggeli, jeg håper at om et par mnd får jeg svar på noen ortomolekylære spørsmål DS har stilt, kanskje tingene snart kan bli bedre og ikke bare "grei nok".

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Østlandet, Norge
    Alder
    57
    Meldinger
    262

Question Sv: Heggelis helhetlig hormonbehandling som tar for seg hele kroppens hormoner

Hei Mirull . Jeg er bare litt nysgjerrig, hva er forskjellen på denne helhetlige hormonbehandlingen (antiaging) og vanlig oppfølging hos Heggeli for stoffskifte, mage, tarm, binyrer etc?

Side 2 av 3 Først 123 Siste

Lignende tråder

1. Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 22-09-10, 16:29
  2. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 18:11
  3. Gått på levaxin i tre år, og prøvene har kun vært "ok" en gang
    Av Pinky i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 5
    Siste melding: 20-05-05, 23:08

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn