Side 18 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste
Viser søkeresultater 171 til 180 av 340
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for forklaringen jeg lurte på og andre ting

Jeg lar nok ikke kroppen få mye hvile og er nok utkjørt puuuuuh :,( Sliter på det og :,(

Det er ca 6 til 8 uker siden jeg økte har tatt nye prøver da som viste det la innenfor det normale men det er litt lavere igjen.

Jeg trodde at økte man på medisin blei man bedre men det blir man ikke kansje blei jeg værre da jeg økte nei og jeg blei surrete inni hue nu he he

Jeg får høre med legen hva jeg skal uff :,( Men får nok ikke vite så mye og det er frustrerende :,(
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard ???????

Er det andre som meg som bare vil noen ganger legge seg i grøfte da en går tur for kroppen orker ikke mer ? Trapper er et ork, bære handleposer tungt, bare våkne kan være tungt vil ikke stå opp noen gang og øynene føles trøtte hele tia eller veldig slitne ivertfall.

Og bare føler meg så stressa i kroppen skjelver ikke assa men nesten som det er det jeg kommer til og gjøre jeg vil ha bort det stresset bare en liten ting kan stresse meg.

Jeg kan skrive masse feil, jeg glemmer meg hvor jeg legger ting jeg må liksom ha ting på mobilen som sier fra du skal ditt og hit og gjøre det og det for er redd jeg glemmer :,(

Burde jeg få høyre dose med Levaxin eller er det for høyt det jeg har 125 mg uff jeg blir gal jeg tror jeg forstår ingenting jeg blir vell gal til slutt tenker jeg

Og om jeg spør legen imårra da om Amour så vet jo ikke jeg om det er noe bedre virkning på den eller om det er likedan som før og så får jeg sikkert ikke begynne på de eller legen vet ikke hva det er engang Jeg vet ikke selv hva det er uff :,(

KLEMZ
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det har spesielt vært slik da jeg har brukt Levaxin, eller T4 har vært for lav.

Når det gjelder Armour så kan du bestille dette selv på nettet dersom legen ikke vil gi deg det. Min personlige mening er at dersom legen ikke kjenner til det så burde han finne ut av det for å hjelpe deg som er pasienten hans.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Men har man lov selv og bestille Armour? Og hvordan kan man vite hva slags dose man skal ta? Skal man ikke ta Levaxin da i tilegg?

Hvor mye koster de?

Viss man får det av legen må man betale selv da? Er det noen leger som vet hva den medisinen er og gir det til sine pasienter?

Er det noen bivirkninger på Armour?

Mye jeg lurer på

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    361

Standard

Hei Lilja!

Symptomene du beskriver; slitenhet i kroppen, et ork å stå opp, dårlig hukommelse, stresset, m.fl. er helt vanlige før du finner det som blir din vedlikeholdsdose.

Såvidt jeg husker har du ikke brukt Levaxin så veldig lang tid. Mange har anbefalt at vi prøver ut Levaxin i et år før vi eventuelt prøver andre medikamenter, som f.eks. Armour. Jeg har inntrykk av at de fleste har god effekt av Levaxin.

Du skriver at du tar 125mcg Levaxin hver dag. Videre skriver du at du ikke føler deg i bra form. Jeg veier mye mer enn deg og tar mindre dose, min vedlikeholdsdose en gang i framtiden, blir rundt 120 mcg, men det er jo avhengig av hva som passer for meg,- dette er individuelt.

Du har kanskje tatt blodprøver som du får vite resultatet av i dag? Det kan hende at du er overdosert. Hvis du legger ut blodprøvene dine, regner jeg med at de som kan dette, kommenterer verdiene.

Lykke til Lilja!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Jeg har fått prøvesvarene forrige gang de sa de lå innefor det normale men litt lavere tall en før.

Så får se hva legen sier idag om jeg bør øke eller kansje gå ned på dosen jeg vet ikke noe jeg skulle ønske jeg kunne litt selv om denne sykdommen. Så har jeg også en annen sykdom som også tar litt av kreftene mine selv om jeg står på og det går bedre

Det er mye stress i brystet merker jeg i hjerte ikke vondt men stress og hodet det er stress stress går ikke roe seg ned det er der hele tia det er ekkelt. Det var ikke sånn før. Slitsomt er det tar på håper det går vekk etterhvert

GODKOZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Til Lilja

Du hadde noen spørsmål om Armour:

Jeg vet ikke 100 % at Armor ikke er ulovlig å bestille, men siden det av mange leger blir sett på som naturmedisin antar jeg at det er lov.

Det er nok noen leger som vet hva Armour er og om de ikke gjør det så er det nok mulig for dem å finne det ut om de vil da...

Armour virker slik Levaxin gjør og med de"bivirkningene" at du kan blir overdosert slik du kan med Levaxin.

Jeg bruker ikke Levaxin i tillegg,men noen gjør det. Dersom legen din er i mot Armour er det ikke sikkert at han vil hjelpe deg med det i det hele tatt og da må du prøve å finne dosen selv. Det går an å be om hjelp her på forumet f.eks

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar

Men idag var ingen bra dag hos legen :,( Jeg gråt da jeg kom hjem :,( Han hørte liksom ikke på meg med noe :,(

Jeg skal på en undersøkelse inni et rør eller hva det er som skal finne ut det hvorfor nesa mi er tett eller bihulene. Men jeg spurte om Ultralyd av hals da svarte han ikke liksom og jeg følte meg dust :,(

Idag skulle jeg ta nye blodprøver og jeg hadde spist og tatt tabletter jeg pleier møte fastende og uten og ha tatt medisiner men de sa man trengte ikke det alltid.

Blodårene mine forsvant de har ikke pleid og gjøre det de var store men da hun stakk nåla inn årene forsvant så måtte ta på begge armene og siste gang kneip jeg med fingrene og da kom det blod he he

Jeg må ringe selv og be om den Undersøkelsen til Bihulene :,( Men får det nok til.

Og det står der Ultralyd også som ikke legen har krysset av kan man høre med de man ringer om man kan få en sånn undersøkelse ?

GODKOZ

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Meldinger
    360

Standard

hei
    Kjenner meg veldig igjen m.h.t det å ville legge seg i grøfta!! Jeg hadde det slik før. Bedre nå. Har endret kostholdet, og tror det har mye å si.

Føler meg fortsatt veldig stresset, litt slik du beskriver det. Men det hjelper med rosenrot.

Jeg må prøve alternative ting siden jeg ikke får medisin... Vet ikke om slikt fungerer for deg?

Og det med å ha ting på mobilen. Hehe...jeg har lagret en påminnelses alarm for hver minste ting. Det er det siste jeg gjør før jeg sovner. Og kalenderen min er tettskrevet av påminnelser Jeg underviser. Har 24 elever. Har pugget navn, hatt navnleker etc i tre uker, men jeg vet fortsatt ikke hva de heter!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Jeg har sunt kosthold men kansje spiser for lite det er min feil da jeg har en annen sykdom som Anorexia jeg hater si det ordet for jeg hater at jeg eller skammer meg at jeg klarte få den sykdommen er ikke stolt men er langt på vei til og være mye friskere enn på det dårligste. Som Psykologen min sier jeg har kommet langt og er flinkere

Men det er strevsomt for jeg vet ikke hva er det som gjør at jeg sliter det eller det

Jeg er ikke alene om og være glemsk he he

KLEMZ

Side 18 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 14:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 21:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 20:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 21:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 23:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn