Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
25-09-06, 13:35 #1
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Jeg lurer på om det er noe som er de "ideale" verdier når man forsøker å bli gravid ?
Mine siste prøver som ble tatt 03.08.2006, så sånn ut; TSH <0,01, T3 4,3, T4 16,4, Anti TPO >1000. Legen min har anbefalt å forsøke å få TSH litt høyere, men det ser ikke ut som om det skjer.
Jeg vet når jeg har eggløsning og har vært og blitt sjekket av spesialist i gynekologi og graviditet og ingenting tyder på at det er noe i veien for at jeg skal kunne bli gravid, ihvertfall ikke fra min side.
Jeg var for ca 9 år siden gravid med han jeg er gift med i dag, men valgte av ulike årsaker den gang å avbryte svangerskapet. I og med at jeg er gift med samme mannen i dag, mener legene at sjangsen for at jeg ikke skal kunne bli gravid er minimal, men jeg er ikke helt sikker....
-
25-09-06, 17:08 #2
Det er vel bra å ha prøver mest mulig innenfor referanseområdet?
Når det gjelder TSH så tror ikke jeg at alle som får behandling klarer å få den opp. Slik jeg har forstått det må T4 ned da og da må man vel ta mindre medisin?
-
01-10-06, 12:24 #3
Jeg får bare krysse fingrene for at det blir full klaff en dag uansett
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 16:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 17:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 18:11 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 12:24
Bokmerker