Side 8 av 8 Først 12345678
Viser søkeresultater 71 til 80 av 80
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Nå ble jeg GLAD på dine vegne.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard dårlig periode

heisann,jenter lenge sidennå for tiden går jeg på kurs /tiltak med nav,,,og jeg er så sliten...tørre øyne,,våkner av og til med knallrødt øye..muskelsmerter i kroppen.sååå sliten.trøtt...har ikke lyst å gjøre noe ,,,ryggen verker også..snakker feil,husker ikke ,,,tårene ligger ikke langt unna...alt er py...jeg har fått sressblodtrykk .. skal i praksisplass i en hudpleie salong i morgen ,,gleder meg ,,men ,,e litt dumt hat jeg er dårlig... måtte bare klage litt:(
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Håper du føler deg bedre snart.

Selv har jeg også dårlige perioder, men de varer ikke så lenge som før nå. Jeg har også registrert at de kommer omtrent på samme tid f. eks jul og i april. Vet ikke helt hva det kommer av , men jeg stresser mye i forbindelse med jul og så blir det litt for mange selskaper.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

takk,jeg har ikke hvert flink til å registrere når de kommer..men det er pytonnnnnn.har så lyst å vere frisk .og kunne gjøre å velge fra øverste hylle:(
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    144

Standard

mine dårlige perioder har blitt bedre etter jeg kuttet ut alle melkeprodukter, gikk over til glutenfri kost og får i meg veeeeeldig lite sukker.. har selvfølgelig noen(men veldig få da)virkelig dårlige perioder, men det er sjeldent. Formen min er fin nå, ikke 100 %,tviler på at jeg noen gang kommer til å bli i 100 igjen, men de beste dagene vil jeg si at formen er 90%, og ellers ned til 40% på det som fortiden er det dårligste..

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard Ny ultralyd av betennelsestrumaet

jeg skal på ny ultralyd på fredag ..jeg har i følge legen mim på haukeland en sjelden tilstand i kjertelen betennelsestruma .og jeg har flere svulster i kjertelen..og jeg har en svulst som de altid sjekker nøye og må tas biopsi.. det var legen min som undersøkte kertelen min nå å sa det var på tide med ny time,,og at kjertelen har forandret seg,,jeg synest også det når jeg så etter ..er litt spent på om lymfeknuten min i halsen er hoven ennå,,det var den sist,,det er et år siden sist,,...volomet på kjertelen min i 2003 var 43 ml og i 2006 var den ca 39 ml... noen som har peiling om det er stort,føles sånn....håper de finner ut at jeg må oppereres ,,så slipper jeg å passe på om svulstene forsandrer seg,,de kan utvikle seg til kreft,,begynner å kvi meg litt nå:skal også ta ct,rønken av rygg ,og lår har noen problemer der også som har forverret seg;(også en gladmelding folkens,,jeg går på omskolering..negledesign;);)kjempegøy

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Jeg har sett i litteraturen at det ikke er uvanlig med noen knuter ved hashimotos.
    Enig i at det er lurt å følge dem opp.
    De tar ofte små biopsier også.
    Det hender at de fjerner knutetruma men det er ikke mange på forumene som fortelelr om dette, mest fordi de fant noe ondartet, elelr at strumaen ble veldig stor.
    Vanlig volum er nok mindre enn det du oppgir, enten 5 eller 10 ml eller i den duren. Må slå det opp et sted.
    Hvis du vil lese mye teknisk, men helt oppdatert, er www.thyroidmanager.org stedet.

Det er flere på forumene som har knuter osv. og de pleier å bli fulgt opp. De pleier ikke å ha hovne lymfekjertler. Det er vel betennelsen som gjør tipper jeg.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

hei..har nå hvert på ultralyd ,,men vet ikke noe ennå..skulle sende svaret til legen...men han mendte størrelsen var sånn som sist,,,,,men jeg var ikke på hukeland ,,så er såendt på om jeg må opp derå resultatet,,vet dette med kulene,,men jeg har noen ,,eller en som er litt spesiell..etter hva legene sier,,,men de har ikke lyst å opperere,,,men jeg vil det,,har lyst å få hele greia vekk....

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard Det har sjedd noe rart med skjoldbrukkjertelen

Jeg har lavt stoffskiftte og betennelsestruma
    og jeg har flere svulster
    spesielt det er størst på venstre side
    og på grunn av problemer med mye natte svette og søvnproblemer så ville legen sende meg til ultralyd da det er en stund siden hadde det
    sikkert 2 år siden og da så kulene grei ut

nå sier ultralyd legen at
    ingen definerbare målbare svulster

så jeg skal sendes opp på kirugisk på haukeland for å ta biopsi

jeg har gjort det før.
    men synest dette hørtes litt ekkelt ut.
    hva betyr det at svulstene ikke er målbare ?
    har kunne målt de før.
    betyr vel at de har vokst inn i kjærtel vevet

og det hørtes litt ekkelt ut

noen som har hørt om dette?

Side 8 av 8 Først 12345678

Lignende tråder

1. brystkreft og kuler i kjertelen
    Av skaye i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 30-10-06, 10:01

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine