Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
07-03-09, 01:32 #1
Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epidemien"- forskning
Det Dr. Starr skriver er utrolig interessant!
Fra boken/websiden hans: http://www.type2hypothyroidism.com/
"Type 2 Hypothyroidism is defined as peripheral resistance to thyroid hormones at the cellular level. It is not due to a lack of adequate thyroid hormones. Normal amounts of thyroid hormones and thyroid stimulating hormone (TSH) are detected by the blood tests; therefore, blood tests do not detect Type 2 hypothyroidism. Type 2 hypothyroidism is usually inherited. However, environmental toxins may also cause or exacerbate the problem. The pervasiveness of Type 2 hypothyroidism has yet to be recognized by mainstream medicine but is already in epidemic proportions."
"This is an astonishing book revealing the cause and successful treatment for the plague of illnesses affecting western civilization; including obesity, heart attacks, depression, diabetes, strokes, headaches, chronic fatigue, and many more. In Dr. Starr's description Type 2 Hypothyroidism, he presents overwhelming evidence showing a majority of Americans suffer this illness, which is due to environmental and hereditary factors. Laboratory testing used to diagnose hypothyroidism is completely inadequate, and current treatment for hypothyroidism is ineffective. Groundbreaking research shows how persistent environmental toxins prevent thyroid and other hormones from working properly. This book will lead you to understanding more about your health than anything you have ever read."
Hvis dette stemmer er isåfall en vesentlig del av vestlig sivilisasjon i fare for å bli, om de ikke allerede er, syke.. Bare tiden vil vise om alt dette stemmer! Det var jo bla. på grunnlag av disse tingene at jeg ble behandlet med Levaxin en gang for 12 år siden.
-
07-03-09, 02:59 #2
Sv: Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epedimien"-forskning
Det er kanskje litt på siden av temaet. Men jeg husker en sak for mange år siden der Palmolive sin såpeserie var utsatt for kritikk (en gang på 80-tallet?). Det ble påstått at disse såpene inneholdt såkalte hormonhermere, altså stoffer som kroppen vår tolker som hormoner. Det ble stille rundt den saken, så jeg aner ikke hvordan den endte. Det er kanskje noen som vet det?
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
07-03-09, 10:16 #3
Sv: Dr. Mark Starr's "Hypotyreose Type 2: Epedimien"-forskning
Jeg har derfor postet mit svar til dig her: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7914 Håber det er o.k.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hypotyreose Type 2
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 8Siste melding: 31-03-10, 14:06 -
"Hypothyroidism Type 2: The Epidemic" av Mark Starr, M.D.
Av Thomas W H i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 30-03-10, 19:03 -
Av Thomas W H i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 30-03-10, 19:03 -
Av Thomas W H i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 9Siste melding: 28-10-09, 20:36
Bokmerker