Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Tjena!
-
27-10-08, 12:02 #1
Tjena!
Jente 25 år fra Oslo, nylig fått konstantert lavt stoffskifte.
Har ikke vært bra de siste fire årene, men først nå har jeg klart å finne en lege som tok meg på alvor..
Har slitt veldig med vektøkning, og generellt dårlig form. Dette toppet seg mens jeg var gravid og har blitt verre etter at jeg fødte for snart 8 mnd siden.
Har fått levaxin, men ikke merket stort til virkningen av det enda.
Veldig glad for å finne dette forumet, virker som det er mange mennesker med særdelse mye kunnskap her
Så det er altså kort om meg!
-
27-10-08, 12:51 #2
Re: Tjena!
Hei.
Du har sikkert vært gjennom "kverna" (den langsomme typen) og da forstår du sikkert nyten av å utdanne deg selv så godt du klarer i din egen sykdom.
Det er viktig - da kan du lettere komunisere med behandlere og du blir sikkrere på hva du kan godta - og ikke !
Det er lenge siden jeg startet, og jeg vet ikke hvor relevante mine opplysninger kan være for deg, men jeg merket faktisk ikke noe.
Jeg hadde innsett at det ikke ble idrett for meg, men fortsatte jo å trimme litt. Trodde det ville hjelpe, men jeg syns ikke det heller.
Det gjorde vondt i kroppen min, og det var jo mitt hovedfokus. Og det ble ikke bedre.
Men - vi er jo kroppslig sett forskjellige og det er flere måter å få lavt stoffskifte på. Derfor vil du sikkert sikkert få ulike svar på ditt spørsmål.
Du får prøve å finne ett som passer for deg.
Så tar det tid da.
Det er en tolmodighetsprøve av de store, men strekk den ikke for langt. Forlang en behandling som virker, og gi deg ikke før du er fornøyd !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
27-10-08, 23:43 #3Hildemor Gjest
Re: Tjena!
Velkommen
Bokmerker