Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har også måttet redusere dosen pga for lav tsh og aldri har jeg blitt sykere. Senere fortalte en annen lege meg at jeg var blitt feilbehandlet og det var visst alvorlig, for ikke ville han vite hvem som kunne finne på noe slikt.

Dersom du syns det er vanskelig å ordne med Armouren selv kan du jo skifte lege. Da kan du jo si at du står på det og trenger ikke nødvendigvis si at du har importert det selv. Tror det er få leger som tør å tukle med hormoner vi står på å¨ta dem fra oss, det er min erfaring.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    72
    Meldinger
    1,063

Standard

Kan jeg få bruke tråden din litt, Lisa?... CAT- hvis du leser dette; så ""godt ""å lese det du skrev om å være medisinert ned på en lav TSH som fungerte. Det er det samme jeg har påstått gjorde meg veldig syk, følte en periode at jeg "kjempa for livet". Jeg ble med. ned da TSH var 0.015, men samtidig var ikke Ft4 mer enn på 14,6!!! Kan noe bli ødelagt?? Samme hva jeg gjør nå 1.5 år senere hjelper ingenting. Jeg har sagt hele tida at jeg ikke tålte den dosereduksjon, men ingen leger har villet høre på meg. Så er jeg kanskje ikke helt på jordet likevel? Hva gjorde du for å evnt.komme på beina igjen??
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    Feb 2008
    Sted
    Akershus
    Alder
    63
    Meldinger
    120

Standard

Hei igjen Gunnda!

Jeg kom på nå at legen var blitt tipset om at jeg kunne henvende meg til Balderklinikken - kanskje de kunne hjelpe vedr. Armour eller Lio. I og med at hun viderformidlet dette så vil hun nok ikke være negativt innstilt, tror jeg. Det var vel bare det at Aker som jo er spesialistene hun skal forholde seg frarådet slik behandling og hun var derfor kanskje redd for at jeg skal saksøke henne når - ikke hvis - jeg får kugalskap dersom det var hun som hadde gitt meg Armour...:-)

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    80
    Meldinger
    490

Standard

Aker er en skikkelig bremsekloss.
    Synd at Norges hormon-intilligensia ikke etterlever den hippokratiske ed bedre. De er ikke intressert i å finne ut hvordan de kan hjelpe de som ikke blir bra av det ene preparatet de har valgt ut som det eneste saliggjørende for oss.
    Etter deres eget utsagn virker deres metode for dårlig på 10-12% av de 100.000 som har stoffskiftesykdom.

De er heller ikke intressert i å undersøke de som er blitt bra på armour etter de har mislykkes med sin egen behandlingmetode.
    Etter mitt syn er det tegn på læringsvegring at de ikke vil oppsøke info der den er å finne.

Synd for noen av oss at de ikke er mer intressert.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 3 av 3 Først 123

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn