Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
21-10-07, 23:19 #11
Har ikke sett smerter/verk i kroppen på noen symptomliste over lavt stoffskiftet nemlig. Men hvis det og kan bedre seg er jeg evig takknemlig! Takk for fin link Kine.
anti-TPO ble sist målt til 26.
Fastlegen min har aldri sagt noe om den høye TSH, så jeg tok det aldri opp med henne og ville heller gå til en som virker mere erfaren på området...
-
21-10-07, 23:32 #12
25 - da har du iallfall ikke antistoffer.
Her står det om verk .....
http://www.stoffskifte.info/hypotyreose.html• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-10-07, 14:25 #13
-
22-10-07, 18:56 #14
Jeg kjenner meg så varm i perioder! etter jeg har startet opp med medisinene (når jeg tidliger har målt kroppstemp har jeg ligget på fra 35 - 36.6 og alltid vært superfrossen)
Kan dette tyde på overdosering eller kan det være noe med at siden jeg er vant til å være så kald at jeg bare opplever det varmt siden jeg ikke er vant til å være varm? noen som vet noe om dette?
Siden jeg sover så mye og uregelmessig - hvor viktig er det å ta medisinene regelmessig?
-
22-10-07, 19:13 #15
Overdosering kan en nok ikke kalle det, men man får ofte rare symptomer før kroppen har tilpasset seg den nye dosen.
Grunnlaget for kroppstemperaturen finner du i den varmen som stoffskifteaktiviteten skaper.
Når denne har vært laber en stund skjer det uforklarlige tin til å begynne med.
Jeg syns det er et godt tegn at du får varmeperioder. Håper de blir lengere og lengere .......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-10-07, 20:21 #16
åja, men det høres jo lovende ut da tar jeg det som en sunt tegn
Bokmerker