Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
Tråd: Negler og tørre hender
-
02-02-07, 14:27 #21
Hei og takker for rådene Det er ikke så mye sår nå heldigvis Men de som er der er vonde da jeg bøyer fingern så sprekker det opp og blør au men det går nok over ska se etter sånn krem jeg Og en annen såpe
Takker for rådeneSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
02-02-07, 16:09 #22
Det heter vel vaskeeksem. en venninne slet med det inntil hun prøvde glycinello håndkrem. Hjalp veldig godt.
-
02-02-07, 19:39 #23
Da jeg arbeidet på sykehuset med pasienter vasket jeg hendene veldig ofte og da hadde jeg med meg Shiseido sin håndkrem. Den hjalp utrolig godt for da hadde jeg tørr hud.
Ellers er det viktig å bruke hansker/votter nå om vinteren. Du bør også bruke hansker om våren ellers er det lett å få "vårhud".
-
04-02-07, 00:50 #24
Idag kjøpte jeg glycinello håndkrem og den hjalp litt mot tørrheten Så takker for tips men jeg har begynt og sprekke mer igjen må gå med plaster her og der :,( Og det er vondt og ikke fint og se på :(
Håper kremen virker mer etterhvert som jeg bruker den
Takker for alle rådSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
04-02-07, 13:01 #25
Lykke til Lilja! Håper det forsvinner fort.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 22:41 -
Gunnda
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 19-04-09, 23:34 -
Varm i kroppen, kalde hender
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 16-03-08, 17:48 -
Hender som dovner bort
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-10-07, 20:10
Bokmerker