Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: lang ventetid på Aker?
-
01-11-06, 22:48 #1
lang ventetid på Aker?
til dere som har vært på Aker... er det lang ventetid for å komme inn?
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
01-11-06, 22:59 #2baremei Gjest
4-6 måneder med mindre du er skikkelig hyper eller har knuter. Selv da kan det hende man må vente lenge
-
01-11-06, 23:08 #3Opprinnelig skrevet av baremei
må leve som zombie i 6 måneder til aldså? minst da... :(
æsj. hadde håpet å komme inn ganske fort jeg da. :(Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
01-11-06, 23:13 #4baremei Gjest
Du kan ringe og be om å bli satt på listen de bruker ved avbestillinger. Da ringer de etter først til mølla-prinsippet for å fylle opp avbestilte timer.
Det går også an å skrive et brev og forklare situasjonen, de har legemøte hver mandag hvor de vurderer hvert enkelt tilfelle etter henvisningen. Er den litt ullen kan du komme fortere inn hvis du forteller mer om hvordan du har det.
-
01-11-06, 23:41 #5
tror hennvisningen er sendt, nå.., men jeg får vel et brev fra dem om at de har mottatt hennvisningen og litt om hvor lenge jeg må regne med å vente, eller?
om det er veeeldig lenge ringer jeg ja!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Lignende tråder
-
Skal det ta så lang tid?
Av Lillejenta i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-11-08, 17:40 -
hvor lang tid tok det.....?
Av DALIA i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 15-06-08, 21:34 -
Hvor lang tid før medisinene hjelper?
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 13-02-07, 16:20
Bokmerker