Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Trykk for brystet?
-
12-09-06, 14:49 #1Bruker
- Medlem siden
- Sep 2006
- Meldinger
- 7
Trykk for brystet?
Jeg er superslapp for tida, og både jeg og legen min lurer på om det kan være stoffskiftet mitt det er neoe galt med (for lavt). Jeg har tatt blodprøver, men pr telefon fra legekontoret har jeg fått vite at disse er "fine". Jernlagrene mine var derimot lave. (husker ikke måleenheten, men verdien var 9).
Nå leser jeg imidlertid at jernmangel alene ikke gjør en slapp, og derfor lurer jeg fortsatt litt på stoffskiftet mitt.
Jeg har ofte en slags trykkfornemmelse fra halsen og nedover luft/spiserøret og ned til høyre side av brystet. Det er ikke smertefullt, bare litt skremmende... Er dette er symptom noen kjenner igjen?
Jeg har vært på ultralyd av halsen for å sjekke skjoldbruskkjertelen, men den var etter en hastig legeundersøkelse helt fin.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
12-09-06, 15:19 #2
Jeg vet at det er vanlig med en slags stikking i brystet. Det kan ha sammenheng med stoffskiftet, og kan komme på grunn av mangel på magnesium.
Bokmerker