Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
-
08-09-06, 02:19 #41Godt å se deg! Natteravnene
Joda, han tror han føler seg litt piggere, men han sier selv at han ikke vet om det er Placebo-effekt. Men vi er enige om at det er jo det samme det, bare han føler seg bedre. Så han er da ved godt humør og optimistisk nå, håper inderlig det fortsetter.
Og takk for at du spurte"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
08-09-06, 02:32 #42
Høres bra ut. Han skal vel ta nye prøver snart? Selv tok jeg prøver 1 gang pr mnd det første året med Levaxin. Men da økte jeg dosen hele tiden. Og jeg regner med at han får lov å øke etter hvert?
Føler meg som en "fersking" ennå med knappe 2 år på Levaxin. Husker hvor forferdelig jeg vibrerte den første tiden. Forteller det bare fordi det kunne vært unngått med lavere startdose. 25µg er sikkert fornuftig.
La oss få vite hvordan det går da. Stakkars ungdom! Helt forferdelig når noe rammer barna våre.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
08-09-06, 02:55 #43
Tenker vi tar nye prøver etter ca 2 måneder.
Jeg ser ingen grunn til å øke dosen før det evt skulle vise seg og være nødvendig. Hvis man tilfører kroppen thyroxin unødvendig, så slutter kroppens egen produksjon. Så som meg, så er jo T4 og TSH fine, det er bare Anti-TPO som er på bærtur. Har i det siste spekulert litt på å teste ut råd for å få denne ned, vi får se - får begynne med meg selv som forsøkskanin i så fall ;)
Ja, det er synd når noe rammer ungene, spesielt siden han har fått det fra meg Men jeg visst ikke at jeg hadde denne dritten før jeg fikk barn.
Takk for omtanken, Yvette."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 02:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 20:36 -
Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært dårlig nå i cirka 10 år.
Av Lise i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 05-05-07, 03:23 -
Kan homeopati hjelpe?
Av Ellen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 18-06-06, 14:50
Bokmerker