Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Velferds Norge?
-
22-08-06, 11:56 #1
Endelig legetime....
Nå skal jeg snart til lege etter å ha ventet i over to måneder. Det er en ny lege jeg skal til denne gangen og jeg har tenkt å være godt forberedt. Alle prøvene mine er normale, så derfor leiter jeg nå etter artikkler o.l om lavt stoffskifte som ikke gir utslag på blodprøvene el. som ligger i grenseoråde. Noen som har tips?
-
22-08-06, 20:58 #2
Velferds Norge?
Man venter ca tre måneder på legetime. Hvis man er heldig blir man henvist til spesialist, hvis ikke må man forsøke å finne en annen lege som er villig til å henvise til spesialist. Dermed blir det ca tre nye måneder med venting for å få nok en legetime. Og er man heldig nok å bli henvist til spesialist er ventetiden ca 1 til 2år!! Slik er det ihvertfall her i kommunen.
Jeg kunne sikkert spart staten for mange skattekroner om jeg hadde fått behandling litt tidligere. Det samme gjelder sikkert mange andre....
Men hva kan vi vel gjøre med det!?
-
22-08-06, 21:22 #3
Re: Velferds Norge?
Opprinnelig skrevet av plingEn solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
-
22-08-06, 21:25 #4
Kjenner til det ja. Svaret fra spesialisten var slik at jeg aldri kunne tenke meg å bli henvist til enkokrinolog ved det sykehuset igjen.
-
22-08-06, 21:27 #5
Huff! Så frustrerende. Kanskje du kan prøve å få legen din til å overbevise spesialisten....?
-
22-08-06, 21:41 #6
Jeg gidder rett og slett ikke gå dit. Det ble for dårlig intrykk.
Lignende tråder
-
Lys: Rainbow flash (fins i Norge)
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 22-10-08, 11:53 -
Sverige lenger fremme enn Norge på stoffskiftesykdommer ?
Av Flower i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 1Siste melding: 24-05-08, 13:04 -
Hele Norge bortreist?
Av brits i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 13Siste melding: 06-06-06, 03:11 -
Her er en liste over produskjonsapotek i Norge
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-04-06, 18:21
Bokmerker