Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Takk til deg også Yvette

Jeg har ingen kontinuerlig leveranse. Jeg har bestilt når det har begynt å minke i glasset. Jeg er veldig spent på prøvene på mandag, men noe sier meg at de er lave.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    66
    Meldinger
    1,971

Standard

Gi oss rapport da! Spent vi også. Håper det går bra med deg!

Det jeg mente å spørre om er om Armouren din noensinne har blitt stoppet i tollen?
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Har bestilt 1 gang og da gikk det helt fint. Fikk den som en liten pakke i posten. Nå er ikke jeg så flink å stave på engels, for den bestillingen på nettet fikk jeg ikke til, så de måtte ta det pr. telefon, samt at det var en del nummer på visakortet de måtte ha. Egentlig ganske dillete og jeg ville heller brukt apoteket i Norge, men det går jo ikke. Jeg skal skrive og fortelle hvordan det går. Hva vil dere vite da prøvesvaret eller hvordan det går hos legen eller begge deler kanskje?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    66
    Meldinger
    1,971

Standard

Vi vil vite alt! Jeg er bare spent på om du får løpende leveranse eller om det blir stoppet i tollen. De tar jo sikkert stikkprøver av og til? Er vel ikke lovlig å importere Armour ettersom jeg har forstått? Jeg fikk stoppet DHEA-krem i tollen pga at det ble betraktet som legemiddel. Dette etter at jeg lenge hadde mottatt kremen. Så ble det plutselig stopp. Tenker at det samme kan skje med Armour?

Ellers er jeg spent på hvor fort du følte deg bedre? Etter å ha gått over fra Levaxin til Armour? 1 uke? 2 uker???
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tror det kanskje var 3 uker før jeg følte meg bedre. Er ikke helt sikker, men jeg tenkte i alle fall at jeg skulle bruke opp boksen og før den var tom merket jeg bedring. Det var som å ha fått et nytt liv. Jeg kunne fungere i stedet for å slite meg gjennom livet.

Fikk forresten blodprøvesvarene i dag. TSH <0,03 ( 0,40-4,40)
    T14 ( 12-22)
    T3 (3,1-6,3)

Så det har jo vært et raskt fall det da fra 62 til 14 på 10 dager. Jeg er temmelig trett enda, og trenger nok å ligge litt høyere selv om jeg har "fine" prøver og ligger innen referanseområdet. For meg tar det lengre tid å få stoffskiftet opp enn ned. Jeg er spent på hva legen sier om han vil ha meg oftere til kontroll. Det han vil er at jeg skal kutte ut alt som heter medisin da jeg ikke er syk mener han da( fordi noen målinger har vært høye, men det er også noen veldig lave , men de teller visst ikke)

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    66
    Meldinger
    1,971

Standard

Takk for svar cathrin. Ønsker deg god bedring.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. ok så fælt, nå gruer jeg meg noe skikkelig.
    Av rikke i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 8
    Siste melding: 07-08-07, 21:56
  2. armordokumentasjon til legen
    Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 28-09-06, 17:18

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg