Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
-
06-07-06, 17:17 #21
Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke fungerer i varmen. Har sovet i hele dag. Nå får jeg prøve å ta meg sammen å gjøre noe.
-
06-07-06, 18:03 #22
Ja, jeg er heller ikke så aktiv i denne varmen kan man trygt si!! Har holdt på å vaske badet. Jeg er halvveis og har brukt "noen timer"
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-07-06, 21:47 #23
Jeg lurer på om det er noen her inne som tidligere ble så plaget av varmen at de absolutt ikke orket noenting, eller tilnærmelsesvis så ille, evt som også fikk fryktelig vondt i hodet av varmen
som
har blitt mye bedre av mer optimalisert behandling når de har funnet fram til det. OG - hvilke medikamenter de så da bruker for å oppnå denne bedring (Levaxin/Liothyronin/Armour) + oppdeling av doser i løpet av dagen. Evt andre medisiner/kosttilskudd/vitaminer som har avhjelpet problemet."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
21-07-06, 18:12 #24
I dag orket jeg ikke å stå opp før kl. 17.00.
Jeg er helt utslått. Vanskelig å puste. Sementblokk i hodet.
Det er varmt, lummert og stillestående."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
høy varme skader levaxin
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 13-09-08, 21:48 -
Legen i dag - carpal tunnel, veksthormon, kulde, varme, verk
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 11-05-07, 18:36 -
flere som plages med rosen?
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 26-12-06, 14:04
Bokmerker