Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    baremei Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Med fare for å være negativ, så må jeg bare si at jeg sliter skikkelig med å lese her inne nå med alle disse smilyene som beveger seg. Jeg har selv lagt inn noen "bilder", men det kræsjer i hodet mitt når det blir så mye hopp og sprett og farger. Noen andre som har det slik.
    (Bare et innspill. Mente ikke å ødelegge tråden).
    Jeg har det på samme måte. Animasjonene tar oppmerksomheten vekk, og forstyrrer meg noe så inderlig.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    66
    Meldinger
    1,971

Standard

Da er det ikke bare meg altså. Jeg har "syndet" selv her, men lover å skjerpe meg. Synes det har tatt helt av i det siste. Klarer heller ikke å konsentrere meg så godt om å lese selve innleggene. Mener ikke å arrestere noen altså. Og jeg har heller ikke noe med hva hver enkelt velger å legge ved av animasjoner. Så forstå meg rett er dere snille.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

madonna Gjest

Standard

Jeg syns det er helt greit å ha meninger om smilys osv. Men hvorfor ikke starte en ny tråd i stedet på det temaet?? Da vil dere jo få en reell diskusjon med flere som kanskje ikke er innom denne tråden..

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    66
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av madonna
    Jeg syns det er helt greit å ha meninger om smilys osv. Men hvorfor ikke starte en ny tråd i stedet på det temaet?? Da vil dere jo få en reell diskusjon med flere som kanskje ikke er innom denne tråden..
    Sorry. Tenkte ikke så langt. Quotet bare det som ble sagt om smilyene. Slikt som skjer i en tråd dessverre. At man bryter inn mener jeg. Har skjedd før og kommer til å skje igjen.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

madonna Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Yvette
    Sitat Opprinnelig skrevet av madonna
    Sorry. Tenkte ikke så langt. Quotet bare det som ble sagt om smilyene. Slikt som skjer i en tråd dessverre. At man bryter inn mener jeg. Har skjedd før og kommer til å skje igjen.
    Det går så fint så

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei Madonna.

Ønsker deg lykke til med alt, og håper du får all den hjelp du trenger!!!!

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hei, hei - nytt medlem
    Av Marin Grense i forumet Presentasjoner
    Svar: 4
    Siste melding: 16-04-08, 00:12
  2. Jeg har akkurat fått påvist lav stoffskifte
    Av KIDA i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 17
    Siste melding: 06-01-08, 13:10
  3. Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
    Av Marianne i forumet "Naturlig" Thyroid til danskere