Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Jeg syntes det lignet mer på leverpostei enn tyggegummi. Og det er jo lettere å få ut også!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Nå er jeg ferdig med EEG`n. Tyggegummien er også vaska ut, fikk full vask på sykehuset, ikke hver dag det he, he. Spurte om klipp med det samme men fikk beskjed om at da ville jeg neppe komme tilbake igjen. Har ikke fått noe svar enda, vet bare at nevrologen har henvist meg vidre til endokrinolog, øyelege og nevrografi, så jeg fikk da noe ut av det. Super lege forresten Kari Bøhmer i bodø om noen her bor i nærheten.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard Endelig et håp?

Ja nå har jeg allerede fått time til nevrografi og øyelege (13 juli), ting skjer virkelig fort etter jeg var hos nevrologen. I går ringte de t.o.m fra legekontoret, legen ville ha meg inn pga at de hadde fått skriv fra sykehuset. Går ut fra at det har med resultatene av blodprøvene jeg tok da jeg var der. Vet ingenting om resultatene jeg, men virker som noe er i gjære. Forsto det slik at det hadde med stoffskiftet å gjøre. Føler at jeg blir tatt på alvor for første gang. Litt synd at det har tatt sånn tid, men bedre sent en aldri....Lurer bare på om ting hadde sluppet å gå så langt med tanke på min helsesituasjon, og overvekt om jeg hadde nådd fram til rett lege i begynnelsen. Håpet er iallefall større nå enn noen gang
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard

Krysser fingre og tær for deg
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

så godt at du endelig føler att du blir tatt på alvor, det er en hyggelig følelse!!!!

Og lykke til på timen!!!!l

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Nevrolog..
    Av Anne Ma i forumet Hos legen
    Svar: 6
    Siste melding: 29-04-06, 01:09

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg