Viser søkeresultater 31 til 34 av 34
-
10-05-06, 14:11 #31
Jeg har lest mange av innleggene dine nå Lilja, og kan bare konstatere at det er ikke noe mer feil på deg enn på meg. Du har virkelig beundringsverdige og avvepnenede svar på mye og mangt.
Eneste er vel at jeg tror at du må tillate at du ikke er perfekt, gi deg lov til å være som du vil og ikke forlange så mye av deg.
Du har sannelig fått din del, og det er lett å begripe at alt det er vanskelig å takle, men prøv å bare la det være slik litt ?
La det skure å gå litt og se hva som kommer til "overflaten" og prøve å hanskes med en ting av gangen ?
Bare prøver å tipse deg litt om hva jeg selv ville gjort, det er kanskje noe som er lurere og du vet det kanskje selv også ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-05-06, 15:34 #32
Hei
Takker for svar Jeg vet at jeg må slutte fokusere sånn på enkelte ting. Men så er sykdommen sånn at man blir helt rar da og er ikke som normale. Føler meg ikke så normal , men egentlig er jeg jo det men bare har en rar sykdom som gjør at jeg er ikke helt normal som friske
Jeg vet jeg trener for mye også at det er mer tvang en gøy. Men så er det tørre og trene mindre, kansje tørre ufordre seg på mat, og at man må godta som jeg er ikke lett, men jeg kan si at jeg klarer av og til da og er stolt. Men de gangene jeg ikke er stolt er da jeg ikke får til og kommer inn på feil spor som man kan kalle det.
Jeg hadde en stund slutte og trene så mye , jeg var en stund flinkere og spise. Men nu detter jeg av lasset igjen men skal jo ikke gi meg jeg skal kjempe selv om det er hardt jeg er sta men jeg kan og klare være sta og kjempe mot friskhet Men det er og tørre igjen Det tar sin tid gitt
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-05-06, 17:24 #33
Du kan jo mye om sykdommen din og vet mye om hvordan den virker på deg å sånn. Det er veldig bra, så får man bare godta at man ikke greier alt bestandig ? Og jobbe litt med det når det trengs.
Er sikker på at du klarer dette jeg da.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
10-05-06, 17:40 #34
Det er sant man klarer ikke alt på en gang , det er sant Man må ta det med ro og tørre ta de steg som er vansklige selv Men det er ikke lett men ja jeg og tror jeg klarer Jeg har et håp som jeg har sagt til min Psykolog og så lenge jeg tror det er håp er det bra
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Ny her - sliter med lavt stoffskifte, men får ikke skikkelig hjelp!
Av LillemorX3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-09, 09:15 -
Lavt stoffskifte siden 1999. Orker ikke kjempe mer
Av Skrulla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 21-09-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 16:30 -
Skal ikke de som har lavt stoffskifte få lov og klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 91Siste melding: 17-05-06, 01:09
Bokmerker