Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
-
21-08-18, 15:08 #21
Sv: Slutt på naturthyroid på blå resept?
På dette punkt, havde jeg en hæmningsløs paranoia længe før, at der blev en konkret anledning til. Et sted parkeret, har jeg et lille køleskab på 17 l, hvor min forsyning opbevares ved 17 grader C, til boksen herhjemme er ved at være tom. Aldrig havde jeg regnet med at opleve, hvor enormt massiv lettelse det blev, ikke alene at have nok af medicin i reserve, men også at vide at den kan holde mindst i ti år. Jeg ville hjertens gerne unde alle, friheden for netop denne bekymring/angst.
Forresten, hvad betyder "en svada-gruppe"?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
21-08-18, 18:47 #22
Svada er slang for tullprat /vissvass.
Her er definisjonen og jeg visste ikke at det kom fra "veltalenhet"
https://snl.no/svada
Se også http://svadagenerator.no/ for praktiske eksempel ...
Jeg er redd for at mange ekkokkammer-grupper på facebook er sånne. Man snakker i grupper av likesinnede, men så lenge all energi går på å overbevise "allerede overbeviste" medlemmer kommer det ikke noe ekstern bevegelse ut derifra (eller inn dit).
(Det å ha den ekstra boksen/de ekstra boksene er godt, ja. Jeg opplevde en liknende lettelse da du beskrev hvordan proteinbindingen beskytter holdbarheten. Jeg hadde kunnet tenke meg fram til at det burde være sånn, men hadde ikke gjort det.)Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
23-08-18, 15:50 #23
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
24-03-21, 18:26 #24
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Slutt på 200-kronersgrensen fra 1975
Av Mod i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 13-10-14, 19:01 -
Dette angrer døende på ved livets slutt
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 02-02-12, 09:13 -
Slutt på Armour tyroid ?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 7Siste melding: 20-03-08, 23:26 -
Slutt på sukkerhungeren
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 10-05-07, 02:45 -
Resept på Amour
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 2Siste melding: 13-05-06, 22:41
Bokmerker