Viser søkeresultater 11 til 19 av 19
Tråd: Reverse T3 and CT3M
-
14-07-12, 22:31 #11
Sv: Reverse T3 and CT3M
I see now that the link does not give much information without spending 20 dollars -
for scandinavians Anisa have given a introduction to the vital parts:
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=12872
I also see that it took Paul R about 10 minutes to get my question answered -.-
Norsk:
I ettertid ser jeg at linken ikke gir noen videre viten uten å spandere 20 dollar -
for oss som bor i Skandinavia har Anisa skrevet et resyme av hovedbudskapet (her er en liten smakebit):
Jeg ser også at det tok Paul R ca 10 minutter til å besvare mitt spørsmål -.-
- - - - - * - - - - -
Takk til Anisa som har ivaretatt tråden og svarene så meget bedre enn jeg selv kunne klart
Linken Anisa gir til Powerpoint-oversikten fungerer (pr dags dato, iallefall)Sist endret av Mod; 09-09-18 kl 21:51 Begrunnelse: Lenke
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-10-12, 04:50 #12
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-11-14, 15:21 #13
-
06-11-14, 15:38 #14
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
06-11-14, 20:13 #15
Nå har jeg lest igjennom presentasjonen. Og jeg må si.......... Høh.... Det meste har jeg lest før, her og der. Men nå var ALT skrevet på ett sted. (Og jeg bet meg godt merke til at T3 og rT3 er isomere forbindelser) Og om jeg kjente meg igjen? Ja! Og om jeg allerede etter 1,5 uke på Erfa kjenner forskjell? JA!
Jeg fortsatte å skrive litt om dette, men det ble heller en avsporing fra tråden. Jeg sparer det til et senere, mer personlig, innlegg!
Edit: Jeg glemte å si TUSEN TAKK for presentasjonen!
-
07-11-14, 08:34 #16
Fantastisk bra innlegg - som antakelig burde oversettes... Jeg vet ikke hvordan det er mhp rettigheter?
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-11-14, 11:34 #17
Hmm.. jeg lure på hvor mange av våre ME-pasienter som kanskje er ESSyke egentlig...
Tror kanskje dette er ett av de viktigste dokumentene her inne - for alle som er "adekvat behandlet (men som ikke føler seg nevneverdig bedre)"...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-11-14, 13:12 #18
Det er jeg helt enig i!
...og jeg skulle egentlig hatt diagnosen "ME" i følge den delvis inkompetente fastlegen... En av årsakene til at jeg faktisk fikk prøvemedisinering for stoffskiftet, ved siden av forstørret tunge med tannmerker, var at jeg sa at ME er en utelukkingsdiagnose. Jeg måtte selv kreve å utelukke at jeg hadde stoffskiftesykdom ved å få prøve Levaxin. Heldigvis hadde Levaxin en umiddelbar og positiv virkning på meg. Men naturligvis ga ikke Levaxin full effekt, og svaret er å finne tidligere i denne tråden.
-
06-02-21, 17:40 #19
rT3 ikke noe å bry seg om, eller ..?
Også STTM er opptatt av rT3, men kanskje ikke Furst Laboratorier ..? Får ikke treff på siden
Forsøkt med flere varianter - dette var den siste:
https://www.furst.no/sok/?q=Reverse+Trijodtyronin
Hvordan er det med andre laboratorier mon tro
Sist endret av Kevlin; 06-02-21 kl 17:41
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Om å anvende den circadiske T3 Metoden (CT3M), av Paul Robinson
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 44Siste melding: 31-03-13, 13:39 -
T3 circadiske protokoll for binyrer
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 0Siste melding: 02-04-12, 10:23 -
Paul, can your CT3M be used by those who use syntetic T4/T3 also?
Av Vigdis i forumet Recovering with T3Svar: 5Siste melding: 16-03-12, 12:00 -
Reverse T3 - rT3 - mer enn et avfallstoff?
Av smgj i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 27-02-11, 16:11 -
S-reverse T3
Av Pluto i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 10-09-10, 02:02
Bokmerker