Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
23-07-18, 22:19 #1
"Jeg er egentlig mest interesseret i at skrive til brugeren Anisa"
SDF fra Danmark skrev til forummet i begyndelsen af juli (2018):
"Hej
Jeg er egentlig mest interesseret i at have mulighed for at skrive til en bruger "Anisa", fordi hun har fundet en løsning for sit stofskifte, som jeg gerne vil høre mere om. Er der nogen mulighed for at kontakte hende?
mvh SDF"
SDF modtog et svar fra Administrator lydende (redigeret) således:
"Hej SDF
I og med at forummet drives åbent og tilgængelig for alle gæster, er det ikke muligt at korrespondere 'privat' med vores brugere. Sådan har det altid været og dette er bl.a. grunden til, at gæsterne frit og uhindret kan drage fordel af vores erfaringer. Vi er efterhånden den eneste hjemmeside i Norden, hvor det fortsat er muligt. Vi har ingen 'lukkede grupper', og fordi vi ønsker at pleje forummets troværdighed, ikke mindst med hensyn til indholdet af tråde/indlæg, samt for at sikre en respektfuld/hensynsfuld adfærd herinde - er Forummet overvåget/modereret 24/7 siden 2008.
Hvis du er interesseret kan vi oprette en gæstebruger-profil til dig, forudsat at du er indforstået med, at kommunikere via (100% anonymiserede) indlæg på forummet.
For at oprette gæstebruger-profil skal vi bruge en kort begrundelse for dit ønske om at blive gæstebruger her. Du bedes også om at oplyse din fødselsdag (vi tillægger eller fratrækker et par år fra fødselsåret, og kun alderen er synlig online). Derudover skal vi også bruge oplysning om i hvilken landsdel (ikke bynavn) du bor. Gæstebruger-profilen deaktiveres automatisk efter et år, såfremt kontoen ikke længere benyttes.
Gæstebrugere har ikke adgang til PrivateBeskeder, men kan komme i kontakt med bestemte brugere via deres tråde/indlæg. Eller ved at oprette gæstebrugerens egen tråd, der besvares på et eller andet tidspunkt. Bemærk dog, at gæsteindlæg skal godkendes før publiceringen online. Det er en barsk men nødvendig regel, der har til formål at forhindre publiceringen af spam/reklamer.
Lad os vide hvad du beslutter.
Bedste hilsner
Forummet"
Kære SDF
Det var ikke særlig pænt af dig, at du (i det mindste) ikke kvitterede for det imødekommende svar, du modtog fra forummet. Manglende svar på et skriv, spørgeren selv havde bedt om, er altid et tegn på manglende respekt, hvilket, under ingen omstændigheder er beforfrende for lysten til at hjælpe den respektløse.
Det er fuldstændig korrekt, at jeg har en løsning for stofskiftet, dog denne løsning har aldrig været 'min', men vores allesammens - opdaget, udviklet, individuelt tilpasset, verificeret og delt af og med hinanden! Via åbent forum - ikke ved at skjule information udenfor forummet, i form af privat korrespondance.
Jeg hjælper, når jeg kan, hellere end gerne, men enten sker det via åbent forum, eller kan det ikke blive til noget.
God bedring.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 16:29 -
Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
Av Qa i forumet Breve til legenSvar: 9Siste melding: 10-05-10, 15:04 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 18:11
Bokmerker