Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
-
09-06-06, 13:18 #41
Er ikke problemet egentlig at de "reparerer" blodverdier etter fastlagte tallgrenser og har glemt å snakke med folk å høre etter hva de forteller ?
Det må også være et problem at mange som blir medisinerte og som blir eutyreote av behandlingen fortsatt har symptomene ?
Jeg var jo i den gruppen selv og det kunne bare ikke tenkes at behandlingen ikke virket på meg når labarket var iorden.
Har man sluttet å spørre seg om hva det da kan være da og hva man kan gjøre med det ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
09-06-06, 22:52 #42
Kanskje det er lettere for legene å bare se på tallene. Da kan de jo få en følelse av å ha vært flinke dersom de har klart å få normale prøvesvar på en pasient. Nå var jeg slem, men det er slik jeg opplever det. Hvordan jeg har det spiller ingen rolle. Det som virker best er å ha for høye eller kritisk lave prøver for da blir det fart på legen og da får du hjelp raskt. Med fine prøver derimot er det helt annerledes. :twisted:
-
19-05-16, 19:49 #43Uregistrerte Gjest
Lignende tråder
-
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 23:50 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 23:50 -
Er disse symptomene "normale"?
Av Node i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 23-11-07, 16:14 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 16:09
Bokmerker