Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    48
    Meldinger
    539

Standard Noen som vet en grei lege i Porsgrunn/Larvik/Sandefjord?

Heisann,

Jeg har fått jobbtilbud i Norge, og vurderer å vende nesen hjemmover. Vel, det er da nesten hjemmover, for jeg kommer til å bli bosatt i Porsgrunns området.

Er det noen her som vet om en (fast)lege som er grei med å gjøre når det gjeler lavt stoffskifte, b12 mangel og matvare intoleranse?

Jeg kommer til å fortsette å gå til Balder klinikken, men det er greit å ha noen som kan skrive ut resepter etc

Takker for svar!
    Siv Cathrine

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Hei Sivcath
    Jeg bor i det området. Har selv en lege som jeg er fornøyd med, men tror han har full pasientliste. Kanskje du burde ta kontakt m Nedre Telemark Lokallag? De står oppført på NTF´s hjemmeside. Sykehuset Telemark har også endokrinologisk avd, men jeg vet ikke så mye om legene der. De har hatt en dyktig kirurg , men vet ikke om han er der fortsatt

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Jeg ville IKKE satset på endokrinologen som er knyttet til Sykehuset Telemark. han er muligens flink på diabetes, men stoffskifte har han ikke stort mer peiling på enn en gjennomsnitts fastlege :evil: det er i alle fall mitt inntrykk etter å ha vært der 2 ganger...

Uregistrerte Gjest

Standard god stoffskifte lege i Sandefjord

Er det noen som vet om en lege som er god på lavt stoffskifte i Sandefjord (eventuelt i Vestfold)?

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    79
    Meldinger
    2,323

Smile Sv: god stoffskifte lege i Sandefjord

Sitat Opprinnelig skrevet av Uregistrerte Vis post
    Er det noen som vet om en lege som er god på lavt stoffskifte i Sandefjord (eventuelt i Vestfold)?
    Heisann Skriv til oss her.
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Sommerfugl Gjest

Standard Sv: Noen som vet en grei lege i Porsgrunn/Larvik/Sandefjord?

Jeg trenger også tips til lege i Sandefjord - min er ikke flink på området så jeg skal bytte.

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Smile Sv: Noen som vet en grei lege i Porsgrunn/Larvik/Sandefjord?

Sitat Opprinnelig skrevet av Sommerfugl Vis post
    Jeg trenger også tips til lege i Sandefjord - min er ikke flink på området så jeg skal bytte.
    Heisann Skriv til oss her.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Lignende tråder

1. Lege i Bergen
    Av mohaienne i forumet Hos legen
    Svar: 0
    Siste melding: 09-10-07, 15:28
  2. Lege
    Av Rafael i forumet Hos legen
    Svar: 1
    Siste melding: 03-04-07, 22:27
  3. Amerikansk lege om TSH
    Av Sunva i forumet TSH
    Svar: 14