Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
27-07-07, 12:12 #1
Noen som vet en grei lege i Porsgrunn/Larvik/Sandefjord?
Heisann,
Jeg har fått jobbtilbud i Norge, og vurderer å vende nesen hjemmover. Vel, det er da nesten hjemmover, for jeg kommer til å bli bosatt i Porsgrunns området.
Er det noen her som vet om en (fast)lege som er grei med å gjøre når det gjeler lavt stoffskifte, b12 mangel og matvare intoleranse?
Jeg kommer til å fortsette å gå til Balder klinikken, men det er greit å ha noen som kan skrive ut resepter etc
Takker for svar!
Siv Cathrine
-
27-07-07, 13:15 #2
Hei Sivcath
Jeg bor i det området. Har selv en lege som jeg er fornøyd med, men tror han har full pasientliste. Kanskje du burde ta kontakt m Nedre Telemark Lokallag? De står oppført på NTF´s hjemmeside. Sykehuset Telemark har også endokrinologisk avd, men jeg vet ikke så mye om legene der. De har hatt en dyktig kirurg , men vet ikke om han er der fortsattSjøgrens syndrom, Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
-
27-07-07, 13:43 #3
Jeg ville IKKE satset på endokrinologen som er knyttet til Sykehuset Telemark. han er muligens flink på diabetes, men stoffskifte har han ikke stort mer peiling på enn en gjennomsnitts fastlege :evil: det er i alle fall mitt inntrykk etter å ha vært der 2 ganger...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
01-10-15, 13:41 #4Uregistrerte Gjest
god stoffskifte lege i Sandefjord
Er det noen som vet om en lege som er god på lavt stoffskifte i Sandefjord (eventuelt i Vestfold)?
-
01-10-15, 17:24 #5
Sv: god stoffskifte lege i Sandefjord
Heisann Skriv til oss her.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
14-03-16, 16:36 #6Sommerfugl Gjest
Sv: Noen som vet en grei lege i Porsgrunn/Larvik/Sandefjord?
Jeg trenger også tips til lege i Sandefjord - min er ikke flink på området så jeg skal bytte.
-
15-03-16, 08:44 #7
Lignende tråder
-
Lege i Bergen
Av mohaienne i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 09-10-07, 15:28 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 22:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 10:19 -
Byttet lege?
Av Siri Ann i forumet MeningsmålingerSvar: 11Siste melding: 12-10-06, 16:35 -