Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
07-08-15, 20:43 #1
Dårlig behandlet stoffskifte - prøve å bli gravid
Hei,jeg er ny her på forumet
Jeg og min mann har planlagt i lang tid at vi skulle prøve å bli gravide i sommer.
Nå har det seg slik at jeg i høst fikk "høyt stoffskifte". Prøvene viste ikke dette, men jeg fikk alle symptomene og gikk fra rundt 100 mg hver dag til kun 25 mg hver dag etter månedsvis med kutt i medisineringsdosen pga disse symptomene. Til slutt snudde det dog, og jeg begynte å øke. I sterk frykt for å få tilbake den forferdelige hjertebanken, brystsmertene og uroligheten i kroppen økte jeg svært lite i gangen. Det har derfor tatt meg meget lang tid og jeg er enda ikke helt velregulert, men siste prøve viste TSH på 2.8 og jeg har økt med 50 mg / uken etter den tid. Dette var for 2.5 uke siden.
Burde jeg vente til stoffskifte er kommet på plass og evt. litt mer før vi forsøker å bli gravid? Eller kan vi starte nå?
Jeg tror jeg er noe ømfindtlig mot doseøkning av medisin. 50mg / uke går, men jeg kjenner det litt. Derfor jeg er usikker på om jeg burde la det gå en periode før vi forsøker å bli gravid, siden jeg leser at man må øke så mye starten av en graviditet.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kan man kreve å få prøve medisin mot lavt stoffskifte?
Av GMA i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 09-03-11, 20:31 -
Stoffskifte prøve resultater. Hjelp til å tyde ?
Av NRut i forumet BlodprøverSvar: 16Siste melding: 18-01-11, 13:16 -
Høyt stoffskifte behandlet med Levaxin. Hvor dårlig er det mulig å bli?
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-08, 21:35 -
Lavt stoffskifte + dårlig immunforsvar =
Av Sjalabais i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 18-04-07, 02:45 -
Lavt stoffskifte og dårlig blodgjennomstrømning
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 16-04-07, 23:01
Bokmerker