Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
06-12-14, 12:38 #1
Burde Albert Einstein ha undervist leger?
Som ny og forvirra er jeg usikker på om jeg poster på rett sted, admin får eventuelt flytte innlegget
Jeg kom over en interessant artikkel fra dr. Øverby via dr. Lorgens Facebook-side. Legger ut linken her:
http://dr-overbye.no/burde-albert-ei...dervist-leger/
-
07-12-14, 12:59 #2
Sv: Burde Albert Einstein ha undervist leger?
Sorry...
That page can't be found.
It looks like nothing was found at this location. Maybe try one of the links below or a search?
Evt. andre relevante artikler?
• Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne (Carsten Vagn-Hansen)
• Lægens tro og tvivl (Carsten Vagn-Hansen)
• Leger er lite oppdatert (Forskningsradet.no 23.11.2001)
• Møt Vilhelm Schjelderup – en av Norges mest markante og omtalte legerHvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
07-12-14, 13:17 #3
Oi, jeg har linket til feil artikkel! Skal finne den riktige
Funka ikke, så jeg legger bare ut denne: http://dr-overbye.no/helseblogg/
-
07-12-14, 13:32 #4
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
07-12-14, 14:14 #5
Da er jeg med! Litt fjern om dagen.. Den handlet om Einsteins teori om energi i forhold til stoffskiftet i cellene. Jeg tror noe av det står i et annet av de innleggene. At det ikke nødvendigvis er thyroideahormoner som har skylda for alt av lavt stoffskifte. Jeg tror mange hadde blitt friskere i dag dersom legene ville hørt på dette
-
07-12-14, 15:32 #6
Tak Sofie. Så må det være en artikel om "energimedicin", ellers også udmærket beskrevet bl.a. i artiklen Energy Medicine på Universitet of Colorado hjemmeside. Direkte henvisninger til Albert Einstein nederst i artiklen, i kapitlet "Quantum Healing".
Beskrevet her i enkel form og med billeder for os uden mastergrad i naturvidenskaber fra et universitet.
Hvad angår artiklens titel: Burde Albert Einstein ha undervist leger? - så længe det er Big Pharma der støtter, understøtter og påvirker skolemedicinen og lægeuddannelser over hele verden, og så længe Big Pharma skyr som pesten selv de mindste udsigter til varige helbredelser (pengene tjenes kun på "uhelbredelige" kroniske tilstande og sygdomme)... så længe bliver pladsen til andre syn på medicin, yderst trang.
Ja og nej... hvem ved hvad de sidste årtiers miljøpåvirkning, forurening, hormonlignende stoffer, ernæring-teorier, jodmangel og anvendelse af fluor ellers har gjort ved stofskiftet og thyreoideahormoner? Fluor (f.eks.) er fluor, og så længe stoffet findes i vores krop, kan det være svært at se, hvordan energimedicin kan rette op på de konkrete fluorskader på helbredet. Kompliceret stof er det, og helvedet fryser til is før lægestanden fraviger den gang af Big Pharma udstykket (skole)medicinsk strategi.
At dr. Øverbye fjerner artiklen fra sin hjemmeside, fremmer i hvert fald ikke kendskabet til andre medicinske koncepter end de skolemedicinske, på vores breddegrader.Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
07-12-14, 15:52 #7
Hei igjen! Som jeg skrev så er jeg noe ute å kjøre kognitivt om dagen, så jeg klarte ikke å følge innlegget ditt helt Jeg er helt ny i dette gamet, fikk av både fastlege og Vanberg slengt i trynet at jeg har ME.. Derfor har jeg hengt meg litt opp i dette, at mye kan hjelpe de som er syke og går i den troen at de må leve i et ME-helvete. Jeg var der selv i et år, og har endelig møtt forståelse og muligheten til å bli helt frisk eller fungere på ls-medisiner. Dette drømmer jeg om at andre syke også skal oppleve Og siden jeg fortsatt er "under opplæring" ønsker jeg innspill fra dere "veteraner" om hva dere tenker om dette, om det er andre ting enn hypothyreose som er lavt stoffskifte. Jeg har alltid likt å lage teorier, lufte dem og høre hva de med større kunnskap mener om teoriene
Lignende tråder
-
Burde være hyper..?
Av Mumimamma i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 6Siste melding: 05-10-12, 23:21 -
Burde være hyper..?
Av Mumimamma i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 6Siste melding: 05-10-12, 23:21 -
Burde jeg ta tak i dette?
Av Kokkos i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 01-03-10, 18:40 -
Alle over 30 burde være døde!
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 06-09-09, 02:28 -
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 20Siste melding: 14-10-06, 01:03
Bokmerker