Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
26-08-14, 16:15 #1
Funksjonellmedisinsk senter
Har nå fått hjelp her: http://funksjonellmedisin.no/ Går til TES og er veldig fornøyd med opplegget og legen. Det er grundig og helhetlig og det er her jeg har fått den beste oppfølgingen- by far. Vær dog forberedt på nye, dyre tester, men sånn er det, dessverre. For meg var det vel verdt å ta alle de nye testene. Jeg brukte eksempelvis for inntil nylig 120 mcg t3 bare for å holde meg oppegående, nå er jeg nede i 30 (og det er nok også for mye). Jeg er mye, mye bedre enn bare for noen måneder siden, og jeg var virkelig fortvilet mot slutten mens jeg gikk hos DS på Heggeli.
-
18-11-14, 14:05 #2
Sv: Funksjonellmedisinsk senter
Fantastisk å høre
Jeg også får veldig god hjelp der. Jo det koster penger, men det er verdt hver eneste krone når man kan gå fra lite eller ingen livskvalitet til å sakte men sikkert få igjen livet sitt, slik jeg opplevde det.. TES er en veldig dyktig lege Og TAKKET VÆRE FORUMET HER, så kom jeg i kontakt med han...EVIG TAKKNEMLIG for dette <3
Lykke til videre!
Lignende tråder
-
Jeg anbefaler Funksjonell Medisinsk senter i Oslo:)
Av esmeralda i forumet Funksjonellmedisinsk senter i OsloSvar: 3Siste melding: 21-07-17, 17:15 -
Lynx Medisinske Senter i Fredrikstad
Av Mod i forumet Lynx Medisinske Senter i Rolvsøy, FredrikstadSvar: 4Siste melding: 30-01-14, 15:59 -
Endokrinologisk senter på Aker danser for stofskiftesyke!
Av Anisa i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 26-05-10, 19:10 -
St. Joseph Medisinske Senter
Av mohaienne i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 10-07-07, 10:39
Bokmerker