Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Smile Det er IKKE småting! Tusind takk!

Vi vil gerne pointere, at uanset hvor "lidt" eller "meget", eller "ekspert-like" eller "almindeligt" bliver der udvekslet af erfaringer her på Sonjas Stoffskifteforum - er det af en e-n-o-r-m vigtighed for m-a-n-g-e, det som sker her!

Vi modtager efterhånden oftere og oftere taknemmelige e-mails fra brugere og gæster, der skriver direkte at dette forum har reddet deres liv! Vi har sågar modtaget e-post fra børn til en forælder der i årevis har lidt af (under)behandlings-induceret hypothyreose og vi har modtaget e-post fra 4 ægtemænd/fastmænd til syge af hypothyreose møer + et større tal af mødre til voksne børn med hypothyreose. Der var også nogle venner og en far, ligeledes til hypothyreosepatienter.

Det er specielt at disse pårørende har skrevet og takket alle her på forummet, som gjorde indtryk på os. At en syg erkender problemerne fordi vedkommende lever med dem hver dag - er "normalt". Når det er de pårørende der skriver - er det ikke noget vi er vant til. Måtte denne trend brede sig vidt og bredt i samfundet! Som "objektive" vidner kan de bidrage til et press på de "magtfulde", så vores børn og børnebørn ikke skal kæmpe for livet, som vi gjorde og fortsat gør!

Alle sammen, tak for alle bidrag, for alle spørgsmål og for alle svar! Det rykker og det gør en forskel!
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    72
    Meldinger
    1,063

Standard Sv: Det er IKKE småting! Tusind takk!

Og takken er aller størst til den/dem som starta forumet og i dag drifter det.
    Takk fra alle oss "inne her."
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    Nov 2014
    Sted
    Rogaland
    Alder
    39
    Meldinger
    25

Standard Sv: Det er IKKE småting! Tusind takk!

Nei, det er helt klart ikke småting Jeg har vært og lest som "gjest" her siden jeg fikk diagnosen, og føler at jeg har lært utrolig mye av dere 😄

Lignende tråder

1. Takk for støtte
    Av Thomas i forumet Om forumet generelt
    Svar: 1
    Siste melding: 02-08-06, 01:10
  2. STOR TAKK
    Av Gjest i forumet Om forumet generelt
    Svar: 2
    Siste melding: 11-08-05, 17:49

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder