Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
08-12-12, 12:24 #1
Lio og fordøyelse og vektnedgang
Hei, jeg har tatt 10 mcg Liothyronin hver morgen ( i tillegg til 3x150 og 4x 100 mcg levaxin pr uke,) i litt over to uker nå, og kjenner merkbare forandinger i kroppen Ganske mye mer energi og og blir ikke så sliten at jeg ligger på sofaen og stønner etter en vanlig dag lengre
Og etter en ukes tid begynte fordøyelsen min å gå mye kjappere! Har alltid hatt følelsen av at det jeg spiser kommer kjapt ut, mens jeg har vært syk har det stoppet mer og mer opp Nå går ting mye mer som smurt for å si det sånn, og jeg tar det som et tegn på Lio'n virkelig har effekt på meg. I tillegg synes jeg kroppen har blitt fastere, selv om jeg ikke har gått ned i vekt. Flere som har fått slik bedring av Lio?
-
08-12-12, 13:36 #2
Sv: Lio og fordøyelse og vektnedgang
Det høres godt ut Cookie! Opplever du at det energiboostet du får av Lio på morgenen holder hele dagen ut til leggetid? Hvis ikke bør du snakke med legen din om flere doser. Vi er mange som opplever at Lio har kort levetid i kroppen, men dette med antall dagsdoser er indidviduelt
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Grete Roede-kurs og vektnedgang
Av rosaelefant i forumet Helbred og kostholdSvar: 4Siste melding: 26-10-10, 13:39 -
Frustrasjon om Levaxin og vektnedgang..
Av rosaelefant i forumet Vektøkning / vekttap med Levaxin?Svar: 1Siste melding: 20-10-10, 11:57 -
Vektnedgang?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 29-10-07, 12:30 -
lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 30-08-06, 21:55 -
Vektnedgang
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 22Siste melding: 15-05-06, 19:22
Bokmerker