Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: stressa av pregnonelone
-
20-08-12, 13:13 #1
stressa av pregnonelone
Jeg har nå brukt prognenolene i 1 uke, men jeg føler meg hyper, men samtidig trøtt, jeg er veldig innvendig stressa, angstfølelse og svimmel. Er det flere som opplever det samme, er det normalt?
Har også brukt progesteron krem i ca 1/2 år, men den har jeg egentlig ikke merket noe av.
Mulig dette kommer av at jeg nettop har økt dosen med levaxin, men tenkte med en gang på progneolene kremen.
-
20-08-12, 19:43 #2
Sv: stressa av pregnonelone
Vet du hvordan kortisolet ditt ligger janis? Har du tatt spyttprøver? Dette minner meg litt om kortisolkrøll....
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
21-08-12, 10:22 #3
Sv: stressa av pregnonelone
Nei desverre, jeg fikk kun en blodprøve med legen av s-kortisol og det låg på 579, det står ikke noe referanseområde.
Når jeg endelig hadde spart nok penger til å ta spyttprøve hos scand lab var det ikke mulig å bestille lengre.
I håp om å bli frisk har jeg nå begynt selvbehandling, både øke levaxin dosen og startet med pregnonelone krem, men det ble fullstendig kaos i hode av den kremen.
Lignende tråder
-
Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Av b@mbi i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 53Siste melding: 18-11-09, 22:00 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 20:30
Bokmerker