Viser søkeresultater 11 til 15 av 15
-
24-05-10, 15:59 #11
Sv: Immunforsvar TH1/TH2 dominans og kosttilskudd
Kan jeg lokke dig, rexxy69 - til en kort, praktisk brugbar konklussion på denne tråd? Jeg er selv ved at være pt så "over-informeret", at jeg snart ikke kan se skoven for bare træer.
H:-)
-
24-05-10, 16:30 #12
n`Finn..
Har sikker kommet til å formulere det slik rexxy69, men det er ikke jeg som mener det - det er de som har konstruert testen.
Det er en del av forklaringen på hva testen kan vise og hva den ikke kan vise.
Beklager at jeg til stadighet formulerer meg slik.....
Så er det jo fortvilende at bahandlerapparatet ikke setter inn noe somhelst av tenkbare virkemidler for å stoppe en kjertelbetennelse når man vet konsekvensene.
Er det for å rekruttere kunder til syntetindustrien ?
-
30-07-10, 14:56 #13
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
31-07-10, 07:21 #14
Hei Kevlin!
Ikke noe man normalt sett driver med i vanlig praksis. De færreste er opptatt av antistoffer - og langt mindre modellering av immunforsvaret. Så vidt jeg har funnet ut er det bare noen få sykehuslab i Norge som analyserer disse prøvene.
Har ikke mast nok - og lagt det litt på hylla inntil videre. Merker forøvrig godt om jeg tar tilskudd/mat/drikke som er "feil" for meg - etter at jeg begynte systematisk å kjenne etter og føre oversikt over ting.
Klumpen i halsen kommer raskt tilbake, alle småinfeksjonene, osv. så har satset på å stole på meg selv og hva jeg føler/kjenner/opplever en stund siden jeg har blitt så mye bedre.
Før jeg finner en lege som er med meg på dette i Norge, jeg kan stole på og få noe hjelp av avhengig av hva resultatene viser er jeg på en måte like langt eller i det minste på egen hånd uansett, og akkurat nå er ikke det det aller viktigste for meg. Når jeg er ganske frisk må jeg gjøre friske ting ikke bruke all energien min på å jakte etter en lege som vil ta en blodprøve.
-
12-06-12, 16:20 #15
AutoImmune Response to Antigen -- Th1 & Th2 Imbalances and Dominance
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Immunforsvar TH1/TH2 dominans og kosttilskudd
Av rexxy69 i forumet Artikler av rexxy69Svar: 14Siste melding: 12-06-12, 16:20 -
Immunforsvar TH1/TH2 dominans og kosttilskudd
Av rexxy69 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 11Siste melding: 24-05-10, 16:30 -
Bedre ditt immunforsvar
Av Moxa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 15-12-09, 02:28 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 15:21 -
ME og immunforsvar
Av kira i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 1Siste melding: 06-06-06, 18:44
Bokmerker