Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    May 2012
    Meldinger
    2

Standard De fleste symptomer på lavt stoffskifte og binyretretthet

Hei! Jeg er ny på forumet og finner ikke ut av hvordan jeg skal starte en ny tråd...jeg har et innlegg jeg vil legge ut, og som jeg håper noen som kan en del om stoffskifteproblematikk/binyrer kunne sett på...kanskje kan du se på den?

Hei! Jeg har vært sliten og trett i mange år nå, og kjenner de fleste symptomer på lavt stoffskifte og binyretretthet. Doktoren mener prøvene er helt fine, og sendte meg til utredning hos en psykolog. Han kunne fortelle at en av behandlerne som jobbet der hadde slitt med det samme som meg i årevis, og at legen til slutt hadde funnet ut at det var lavt stoffskifte, selv om verdiene var innenfor "normalen". Psykologen mente jeg burde gå hardere ut mot legen, og fått ta alle prøver som var mulige å få ta i forhold til stoffskifte. Samtidig har jeg startet med behandling hos osteopat, og han sier at det er noe med binyrene mine som ikke stemmer. Mine verdier er S-THS: 0,87 (0,4-4,40) S-FRI T4: 13 S-FRITT T3: 4,4 S-ANTI PRO:39 S-DHEA: 8.
    Håper noen av dere kan komme med en kommentar til mine verdier. Disse ble målt for ca et år siden, og formen har bare blitt værre og værre siden...

Mvh Vigdis
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    60
    Meldinger
    911

Standard Sv: De fleste symptomer på lavt stoffskifte og binyretretthet

På tide å ta nye prøver

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
    Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 26
    Siste melding: 06-07-10, 21:55
  2. Symptomer på lavt stoffskifte?
    Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 50
    Siste melding: 15-06-10, 23:11
  3. Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
    Av Imse i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 31-08-09, 12:58

Bokmerker

Regler for innlegg