Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
06-02-10, 00:17 #1
Hævelse på halsen - bortopereret skjoldbruskkirtel
Hej til jer alle Jeg skriver min forespørgsel her, da jeg igennem et stykke tid har læst mange af jeres debatindlæg og finder de mange beretninger yderst interessante. Jeg fik bortopereret min skjoldbruskkirtel for ca 5 år siden, fordi der var en godartet knude som trykkede på luftrøret. Efter operationen har jeg dagligt taget eltroxin 150mg samt kalk og d-vitamin + en multivitamin stærk + en b vitamin stærk.
Men for 6 uger siden gik jeg til lægen fordi jeg døjede med hjertebanken, indre uro,snurren hænder og lidt i fødderne, muskelsmerter, træthed, svimmelhed, hukommelses- og koncentrationsbesvær og søvnforstyrrelser. lægen mente at mit stofskifte måske var for højt, men jeg mente at det var for lavt, hvilket blodprøven også viste. Jeg blev sat op til 200mg eltroxin og har nu fået det siden. jeg tager altid medicinen om morgenen på tom mave problemet er at jeg ikke har fået det bedre og nu er der en stor hævelse foran på min hals og jeg føler jeg har noget der sidder i halsen.
Desuden har jeg det som om jeg bliver kvalt, hvis noget rører min hals, eksempelvis mit hår. der er ingen smerter kun en anelse ømhed en gang i mellem.. desuden har jeg problemer ind imellem med at huske enkelte ord eksempelvis kunne jeg i går ikke huske ordet primo. Mit humør er ikke det bedste, selv om jeg lige nu burde være den gladeste i verden har lige afsluttet tre et halv års uddannelse.
Er der nogen der har oplevet det samme, eller som ved noget om dette her?Skjoldbruskkirtelopereret, nu diffuse symptomer. Blogg
-
25-10-11, 21:40 #2
Sv: Hævelse på halsen - bortopereret skjoldbruskkirtel
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Operation af skjoldbruskkirtel
Av LisH i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 05-09-10, 09:43 -
Skjoldbruskkirtel-svigt
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 14-01-10, 17:05 -
Skal jeg takke ja til operationen?
Av LisH i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 09-12-09, 09:10 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 23:36 -
Fluor og skjoldbruskkirtel
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 23:36
Bokmerker