Side 5 av 5 Først 12345
Viser søkeresultater 41 til 43 av 43
    Medlem siden
    Aug 2010
    Meldinger
    3

Standard Sv: Konkurranse om ett nytt navn

Har ikke lest gjennom alle forslagene men det ordet som først slo meg var:

VINGESLAG

fordi - det jo er en sommerfugl - som blir syk, og det blir et slag i trynet av vingene for den som er syk
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    29

Standard Konkurranse om ett nytt navn

Jeg har nå kommet frem til et navn på utstillingen. Det ble verken monster eller sommerfugl i navnet. Det ble "Forstyrrelser. En dokumentar".

Takk til alle som har hjulpet til med navneprosessen!

Ellers går arbeidet fremover. Du kan lese mer på bloggen min.

Jeg har intervjuet en psykiater. Det var interessant å snakke med ham. Til uka skal jeg intervjue en endokrionolog. I mai skal jeg også intervjue en lege. Jeg har fått hjelp til å stille gode spørsmål av flere som kjenner problemene på kroppen. I det hele tatt er det mye i denne utstilligen som har blitt til ved hjelp av flere. Takk!

Det kan hende jeg trenger en deltager til. Barn, ungdom, voksen, mann eller kvinne. Om du har lyst til å bli med, ta kontakt med ruthroland (krøllalfa)gmail.com. Å delta krever ikke så mye av deg: svare på noen spørsmål, sende meg noen fotografier av deg selv og snakke litt om hvordan du har det i en diktafon jeg sender deg.
    Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.

Kunstverk av Ruth Roland i galleriet
    , Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
    Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,

Medlem siden
    May 2009
    Meldinger
    29

Standard Sv: Forstyrrelser. En dokumentar

En god nyhet til: Første visningssted blir som tidligere nevnt i Asker Kunstforening, 1. oktober - 11. november 2011. Neste blir Haugesund Billedgalleri 13. januar - 05. februar 2012, og så blir det Fredrikstad Kunstforening i slutten av august og tilsammen fire helger utover i september 2012. Jeg er tilstede på åpningen av alle utstillingene, altså den første dagen.

Ellers jobber jeg med et lite utstillingsbibliotek. Der vil det være noen bøker, noen permer med artikler som forskning, intervjuer av forskere, leger og pasienter mm. Om du har forslag til artikler, vil jeg gjerne ha det! Jeg har funnet masse via dette forumet, men også andre steder. Men jeg vil gjerne ha mer. Temaer kan være anti-TPO, behandling i grenseland, TSH, graviditet, glade historier osv.
    Ruth Roland (f. 1960) er utdannet ved Statens Kunstakademi Oslo, samt ved Statens Håndverks- og Kunstindustriskole, innenfor grafikk og maleri.

Kunstverk av Ruth Roland i galleriet
    , Vi møter kunstneren Ruth Roland utenfor hennes atelier...
    Artgate.no, Kranegalleri.no, Ruthroland.net, Rutholand.blog,

Side 5 av 5 Først 12345

Lignende tråder

1. Nytt tema ?
    Av Hansen i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 11
    Siste melding: 14-04-10, 18:49
  2. Hei, hei - nytt medlem
    Av Marin Grense i forumet Presentasjoner
    Svar: 4
    Siste melding: 16-04-08, 00:12
  3. Nytt liv med Levaxin?