Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Lavkarbo links
-
21-03-09, 23:35 #1
Lavkarbo links
Den eneste tid jeg var slank og fin (mange år), var på lavkarbo. Ingen danske sider om lavkarbo!
Lavkarbo.no
LowCarbKost.se
Low-carb-bloggen.se
Ketose.no
Carbzone.se
Kolhydrater.ifokus.se
Low Carb Bloggen.se
Lavkarbo-diett fjernet flest kilo• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
14-07-09, 09:01 #2
Sv: Lavkarbo links
Flott Anisa!
Legger til noen fler:
LCHF Norge
Annika Dahlquists blogg
Oppskrifter:
www.lchfrecept.com
www.lchf-recept.se
www.lchf-recept.nu
www.lchfmat.comFikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
-
15-07-09, 08:28 #3
Tak Carro
Jeg kan så tilføje endnu et link. Denne gang til en forening, der er stiftet for netop at ændre kostholdsprincipper (i retning af lavkarbo) i forhold til behandling af fedme og andre hormon-sygdomme. De afholder endda madlavningskurser til alle inkl. dem, der har problemer med opfindsomhed omkring kostomlægning:
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
01-04-10, 23:10 #4
Hvis man interesserer sig for LCHF-kost, kan man måske have glæde af svenske dr. Dahlqvist. Hun har en blog:
http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/
- et kæmpestort organ, hvor jeg er inde og læse lidt en gang imellem.
Jeg synes dog, det virker meget uoverskueligt at skulle skifte hele menuer ud ... Men jeg fosøger at erstatte fx hovedparten af mine ris med grønne bønner, som jeg holder meget af
Mon ikke, det er sådan, at man, hvis man nu fx får det bedre ved at skifte den syntetiske medicin ud med thyroid, så kan gå videre med flere /andre raffinementer? Jeg synes i hvert fald, det er svært at overskue lige nu.
... og så synes jeg i øvrigt, det er kæmpesvært at stave sig igennem alle de der kemiske redegørelser. Men hurra for dem for det er altså heller ikke spor nemt at træffe nogen som helst forklaringer andre steder! Ofte må jeg dog udsætte at læse dem pga min lettere omtågede hjerne ...
-
14-04-11, 09:32 #5
Her er en blogg om steinalderdiett av Nora: Nora is a neuro feedback therapist who has done ample research on the benefits of a grain-free diet. Her skriver hun om de 10 feilene vi kan gjøre når vi legger om til steinaldermat/lavkarbo, eks stole på media, stole på legen, tro at alt som er naturlig er bra, tro at små mengder junk-food er greit, følge statlige retningslinjer for hvordan vi bør spise, tro at å være slank er det samme som å være sunn, tro at trening kan gjøre at usunne vaner ikke er så farlige, tro at å spise sunt betyr at maten ikke er god etc
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Trenger artikler/links
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 10-08-13, 09:33 -
Armour and others - Links
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 04-03-09, 00:09 -
På lavkarbo igjen
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 60Siste melding: 09-07-07, 23:20 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 22:26 -
Lavkarbo diett!!!!
Av heisann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 13Siste melding: 29-11-06, 13:48
Bokmerker