Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg er selv blevet noget skeptisk over for Mercola, siden jeg har opdaget at han forhandler div. flydende tilskud på spray, baseret på nanoteknologi og her trækker jeg altså selv en ubetinget grænse. Mine personlige kæpheste er modstand mod nanoteknologi i fødevarer, plejeprodukter og lægemidler, fluor i hvad som helst, statiner og antidepressiva samt, kviksølv og MSG. Så når Mercola fremstiller og sælger fyldstoffrie produkter fordi han sælger i stedet nanopartikler på flasker, er i min bog lige fedt, for at sige det mildt. Nej, det er ikke let, Annis
ja, jeg er enig med deg i at det er grunn til å motstå bruk av nanopartikler. Det hadde jeg ikke sett. Og om noen tjener mye penger på egne produkter skal man jo ha antennene ute, men samtidig er dette som de sier om vitaminer interressant. Det handler om å sile ut fakta om det er mulig.
ellers så har jeg jo også lurt på hvorfor mercola ikke snakker om b17, amygdalin og morgellons disease...
Jeg har også lagt merke til hvordan det også i den såkalte truth-movement (de som avslører overmakt og konspirasjoner være det seg i helse eller politikk) vrimler av folk som serverer 95 % fakta og 5% rottegift.Vi får bare prøve å være så våkne vi kan midt i brainfog og ammetåke og hjelpe hverandre i medmenneskelig kjærlighet og forståelse.
Jeg ble skikkelig oppløftet av å finne deg her Anisa, en som er opptatt av naturlig helse og er så engasjert i å hjelpe andre.