Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
13-11-10, 17:33 #11
Sv: Lurer litt på mine blodprøvesvar...
Takk for mange svar!
Er litt mindre sliten nå enn jag var da jeg tok blodprøvene, men føler meg ikke helt frisk likevel... Jeg har lite tiltakslyst og blir ofte sittende og titte ut i lufta bare, har blitt veldig glemsk, vondt i ledd, mister mer hår enn tidligere, fryser stort sett alltid, tørr hud, har lagt på meg i løpet av de siste årene (har gått opp 6-7 kg og stoppet der...), innimellom veldig svimmel, menstruasjonen har blitt kraftigere og nå er den også to uker forsinket (er ikke gravid, måtte ta en test for sikkerhets skyld...)
Har bestemt meg for å ringe legen til uka og bestille ny time, det må jo være noe som ikke stemmer helt her...
Bomull, hvis vi har ganske like blodprøver er jeg spent på hva legene finner ut om deg... Har du symptomer som stemmer med mine også?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
13-11-10, 19:07 #12
Det høres ut som hypotyreose. Jeg vil anbefale deg at du skriver opp alt du kan komme på av symptomer og tar det med til legen. Det lønner seg å være godt forberedt. Sjekk denne tråden:
https://www.stofskifteforum.dk/showt...?t=8497&page=2
-
13-11-10, 19:11 #13
Jeg ønsker meg jo at legene tar det kliniske bildet mer alvorlig. Altså at legen skal ha det pasienten klager over som et hovedpoeng i den feilsøking som skal bedrives.
Har jo sett mange tilfeller av at legen sier at "du er frisk" (med litt vagere ordvalg) og holder plodprøvesvar opp som en facit for at legen har rett i at du er frisk.
Du er facit - legen skal bare legge fram momenter som kan stemme med facit !
Jeg kan ikke forstå annet enn at det er feil å forsøke å skrinlegge problemet istedenfor å skaffe flere fakta.
Tenk over hva du kan si som belyser din situasjon på en tydlig og lettfattlig måte. Lær deg frasen utenatt !
I den situasjonen du er, har du antagelig lett for å glemme, særlig når man prater om andre ting og tema skifter hurtig.
Noe kan være lurt å skrive ned....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Mine blodprøvesvar
Av Fernanda i forumet BlodprøverSvar: 21Siste melding: 11-06-11, 22:24 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 21:36 -
Lurer litt på om jeg har hypotyreose?
Av såga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 4Siste melding: 23-04-07, 19:31 -
litt teit men, lurer på
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 25-03-07, 21:28
Bokmerker