Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    52
    Meldinger
    2,689

Standard

Nei, hun har ikke større sjanse enn dine andre barn til å få sykdommen. Man skal egentlig øke levaxindosen ved graviditet. Barnet blir ikke negativt påvirket av medisinen
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Rubimor, jeg ser at du tar Levaxin 2 ganger daglig. Hvordan gjør du dette rent praktisk når du skal ta blodprøvene? Jeg regner med at du som har gått på behandling i 14 år har fått beskjed om å ta blodprøver medikamentfastende, ikke Levaxin minst 8 timer før blodprøvene er tatt.

Men det slår meg som en mulighet, siden du har hyposymptomer og så høy FT4, at du har tatt Levaxin før blodprøvene blir tatt? Jeg er sikkert på bærtur, men da har vi utelukket det ihvertfall. Da jeg brukte bare Levaxin, hadde jeg ikke fått beskjed om dette.

Jeg er en av de som bruker Armour Thyroid, og er godt fornøyd med dette. Jeg tror kroppen min hadde problemer med å "kjenne igjen" og ta opp syntetisk thyroksin. Nå tar jeg 2 grain Armour og 50 mikrogram Levaxin daglig. Det har hjulpet godt på mitt verste problem, depresjonen og trettheten.

Så veldig dyrt er det ikke, når en har funnet den rette dosen. Ã… kjøpe en boks med 2 grain tabletter koster litt over 400 kr, og varer i 100 dager når jeg tar en tablett daglig.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Hypo eller Hyper -thyroid?
    Av paxx i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 9
    Siste melding: 27-08-10, 12:50
  2. Hypo eller Hyper?
    Av Persa i forumet Blodprøver
    Svar: 1
    Siste melding: 25-01-09, 10:59
  3. Kjempeforvirret - hyper eller hypo?
    Av Sofie i forumet Lavt stoffskifte
    Siste melding: 05-01-08, 10:48
  4. Hyper eller Hypo??
    Av rubimor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 11
    Siste melding: 25-08-06, 13:26
  5. Hva jeg hater mest - hyper eller hypo?
    Av brits i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Siste melding: 17-04-06, 22:39

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn