Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
24-05-09, 15:33 #21
Sv: Overdosert - Hva gjør jeg?
Hvis prøvene er normale, skjønner jeg ingenting. De kan jo ikke være normale slik jeg føler meg nå. Vet også at det ikke kan komme av andre ting, for jeg sover mer enn nok, og jeg kjenner igjen symtpomene jeg pleier å ha på lavt stoffskifte (stort søvnbehov, våkner utslitt, ingen apetitt, glemsk og sliten).
Hvis legen sier jeg skal øke til 75 mikrogram, bør jeg likevel informere henne om at jeg "tjuvstartet" tre dager før?
Tror også at hypotyreosen er under utvikling, eller hva jeg skal si, og at den naturlige produksjonen blir mindre og mindre (ikke bare pga medisinen), for verdiene har blitt dårligere og dårligere for hver gang jeg har vært hos legen, til og med etter jeg startet på levaxin (Ft4 gikk ned fra 13 til 12 etter fem uker på 25 mikrogram).
Skal ta en titt på trådene dine, camomilla, men først må jeg lese ferdig til eksamen. Hadde det ikke vært for eksamen på tirsdag, hadde jeg sikkert kunne vente tre dager med opptrappingen, men stryker jeg på denne, får jeg ikke fortsette på studiene, så er litt desperat. Det lave stoffskiftet ødelegger all lesingen. Får jeg tvunget meg til å lese, husker jeg nesten ikke hva jeg har lest. Uff
Lignende tråder
-
Er jeg overdosert? Jeg prøver å bli gravid.
Av lillevenn1 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 30Siste melding: 04-05-09, 08:53 -
er jeg overdosert???
Av lillevenn1 i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 03-03-09, 04:53 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 12:29
Bokmerker