Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
28-02-09, 21:09 #1
NY her :)vil bli gravid, og lavt stoffskifte og nå forhøy dose
Heisann ny her
Litt om meg selv:
jeg er 31 år har ei jente på 3.5 år som er ett resultat av 5 sa og 1 ma og 3 ivf der den siste var i Finland, med kromosom testing.
Det viste seg at jeg og min ex mann lagde barn med kromosom feil,mens hver for oss er vi friske..
jeg gikk på full progesteron kur da jeg tok siste ivf. da jeg ved å slutte med progesteronet (vanlig gravid) i uke 8 endte det med ma som ikke ble oppdaget før uke 15 :(
Jeg har nå en ny samboer og vi har ønsket oss barn en stund, har hatt en tidlig sa med han, går nå på pergotime, albyl e og progesteron injeksjoner (tar ingen sjangser, denne gangen) er nå på dag 22 i en vanlig 28 dagers syklus
men så kom jeg på at jeg var hos en healer her for litt over 1 uke siden (Hugo Stenberg, anbefales virkelig på det sterkeste han hjalp meg sist)
Han sa helt klart at jeg hadde høyt stoffskifte nå(har egentlig lavt) akkurat fått svar av legen pussig nok at jeg er overdosert..
Da kommer spm. etter å ha lest her inne litt, blir jeg bekymret for om det kan ha noe å si i forhold til å bli gravid/spontan abort???
Noen som vet??? har erfaring???
Jeg er ikke så flink når det kommer til stoffskiftet og hva det gjør med kroppen.... men jeg kan alt som har med barnløshet og medisinering osv osv... Så trenger noen hjelp der så bare spør
Jeg er selv medisinert, både denne gangen og den gangen jeg ble gravid med jenta mi.
På rikshospitalet så måtte jeg gi rapport om alt jeg hadde brukt, hvorfor og hvor jeg hadde lært det, de hadde gitt meg opp der og trodde ikke jeg kunne bli gravid.. Så min bakgrunn og det jeg har lært i de fire årene jeg holdt på sist, kan hjelpe mange
Jeg håper virkelig det kan klaffe av seg selv og jeg slipper ny runde med ivf
hyggelig å komme i kontakt med andre med lignende problemer.
Lignende tråder
-
Prøver å bli gravid - gjør det noe å justere dosen nå?
Av Nelly i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 14-11-09, 00:20 -
Overdosert?
Av Pusen i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 22:32 -
Overdosert?
Av Toto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 09-07-08, 12:29 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 20:08
Bokmerker