Viser søkeresultater 1 til 10 av 74
Tråd: Legen mistenker Graves
Threaded View
-
28-10-08, 19:16 #1
Legen mistenker Graves
Hei. jeg er ei jente på snart 30 år som fikk fortalt at jeg har Graves i går. Fødte ei frisk og fin datter for 9 mnd siden og gifta meg med mannen min i August etter 11 års forlovelse. Har hatt en del sykdom og nå er det da Graves som er det siste. I følge legen blusset det opp etter graviditet men selve sykdommen skyldes ikke det.. Jeg har som mål å bli så frisk som mulig og å mestre sykdommen på en positiv måte, være en glad og fornøyd person..
Har tatt blodprøver som viser for høyt stoffskifte og hoven lymfekjertel, svetter og blir varm, sliten og irritabel/sint. Lurer på hva som venter meg av denne lidelsen. Legen mistenker Graves. Er det langvarig, bivirkninger, kan man bli kurert?
S-fritt T4 var 44.8 fritt T3 var 35.4, S-TRAS 5.3 S-Anti TPO >1000, S-TSH <0.03 S-Trijodtyronin 6.7
Skjønner ikke noe av talllene, men kanskje andre som gjør? Er det ille? Kommer jeg til å bli feit? Har godt ned nå men leser at det kan bli motsatt. Andre bivirkninger av medisin?Legen sier jeg har Graves
Jeg lever ett liv, ikke kjemper en krig
Lignende tråder
-
Har ME, mistenker lavt stoffskifte. Hva tror dere?
Av Cossie77 i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 34Siste melding: 08-10-10, 20:00 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 15:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 08:08 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 08:08 -
Graves og øyeproblemer
Av darlingmin i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 15-08-05, 00:15
Bokmerker