Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
22-03-12, 12:52 #16
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Tak kære Vigdis Det ønsker jeg også for dig og for os alle!
Jeg er virkelig skikkelig syg. Jeg må prioritere mine kræfter benhårdt, og det gælder alle former for kræfter. Også dem, der bruges til afgiftning, bekæmpelse af infektioner, se TV, tale i telefon, læse, skrive, modtage hjælp til rengøring osv....
Lige nu, mens infektionerne er dæmpet noget, er jeg besluttet på at forsøge at bygge mig lidt op ved små gåture på 7 - 10 minutter, og det er lykkedes nogle gange Det betaler jeg så en pris for - bl.a. i form af, at jeg ikke rigtigt kan skrive her.
Men hvis jeg ikke gør noget, bliver det jo kun værre, og jeg har brug for, at det skal blive bare lidt bedre. Jeg når altid kun til overfladen. F.eks. har jeg nu et meget stort behov for at få ryddet op i skuffer, skabe og papirer, så jeg langsomt kan begynde at gøre mig klar til at flytte.
Men lys, sol og varme er også meget vigtig medicin, så jeg er allerede begyndt at bruge mine altaner
Mht. politiet så er det sådan vi gør, der hvor jeg kommer fra - langt ude på landet: Vi byder gæster på kaffe
Sidste gang kom de da også ind, men hvis jeg skal have kræfter til det og have været i bad inden, vil det være en god ide, hvis de først kommer efter kl. 14, og det vil ligesom give en lidt mere afslappet stemning, hvis de ikke har våben med
Pas godt på dig!
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 16:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 22:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 21:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 23:27
Bokmerker