Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
02-04-10, 11:24 #11
Sv: Symptom: Brennende, tørr og sår tunge
Hej med jer.
Jeg har de samme problemer med slimhinden og så videre i munden. Jeg har købt Euthyrox , der var et par stykker der slap af med de problemer på det i stedet for Eltroxin. Jeg har købt det uden faktisk at vide ret meget om det.
Er det noget I kender til.
Hilsen
Lilli
-
03-04-10, 01:53 #12
Hei, min lege mener fremdeles ikke dette har noe med min tyreoiditt og lave stoffskifte og gjøre. Har tidl. hatt kraftig candida i munnhulen og dette sammen med lave B-vitaminnivåer forsterker problemene. På meg hjalp det spesielt godt med B-vitamintilskudd - alle 11 i ganske mye høyere doser enn anbefalt verdi. Til og med tannmerkene rundt tungen er nå nesten borte. Jeg har inntatt tilskuddet nå i ca. 2 mnd. og er ganske sikker på at det er disse B ène som har gjort susen
-
03-04-10, 08:52 #13
Hej igen, det er præcis sådan jeg har det, kan ikke huske om det startede i forbindelse med de nye eltroxin, men det er ganske forfærdeligt. Jeg spiser masser af vitaminer B-mangler lige de sidste B3 og B5. kan kun få det til 9 Bvitaminer. jeg spiser også A-E-C-D3, syntes ikke noget af det hjælper andet end af dræne min pengepung . Gad vide hvilke B det er jeg mangler.
Det kan jo selvfølgelig lige være dem der mangler der hjælper
Rigtig god Påske til jer alle
Lilli
-
04-01-16, 02:40 #14
Jeg har også hatt denne stikkende/tørre/brennende tungen :( Leste at sinkmangel kunne være en årsak - og jeg syns det hjalp mye, men har litt av det enda. Øker med 30 mg erfa og ser om det gjør susen
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Brennende føtter!!
Av Snusmumrik i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 13-08-10, 18:14 -
Brun tunge og nummen i leppe/tunge
Av 1751 i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 2Siste melding: 12-08-08, 14:40 -
Tunge, munn problemer?
Av Godis i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 12:42
Bokmerker